#1 Skrevet Februar 22, 2005 Pizzamøte på Peppes også i mars... nærmere bestemt den 3. mars klokka 19.30. Kanskje dersom jeg har litt flaks så dukker jeg opp med ny bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2005 Jeg kommer selfølgelig! Fridtjov, viss du kommer, har og gidder, kan du ta med skiltramme til meg for den gamle typen skilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2005 Pizzamøte....hmmm, kanskje jeg tar turen jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2005 Lars Joh. : Du bør ta turen... Ingen farlige (så vidt jeg vet ) For min egen del ser det dårligt ut Dama blir 18år den dagen , så veldig usikkert om jeg kan komme..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2005 Lars Joh. : Du bør ta turen... Ingen farlige (så vidt jeg vet ) For min egen del ser det dårligt ut Dama blir 18år den dagen , så veldig usikkert om jeg kan komme..... Prioritering Kommer selvfølgelig og ETER Pizza 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2005 Ikke nevn pizza, er sulten allerede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2005 Prioritering Skal prøve å komme... Men dama er streng mot meg disse ukene da jeg reiser aleine til syden 9 mars : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2005 En liten sak.... det er jo nå NULL parkering utenfor Peppes pga vegarbeid. Hadde det derfor vært aktuelt å flytte møtelokaler denne gangen? Isåfall er det vell Dolly Oasen som er alternativet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2005 hovedproblemet blir jo at ALLE må få beskjed.. gjør ingenting for meg å gå en 100-200meter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2005 Fleste av oss har vel godt av å gå litt etter PIZZa'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 26, 2005 Pizzamøte....hmmm, kanskje jeg tar turen jeg også. Kanskje????????hmmmmm du ska ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 28, 2005 Kansje eg har fått bilen på veien igjenn til det.. Da tar eg i tilfelle turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 28, 2005 Vil bare dele med dere at jeg kommer Det er priortering det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 28, 2005 Vil bare dele med dere at jeg kommer Det er priortering det Superdupert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 1, 2005 Ser ut som eg ikkje får fiksa bakakslinga mi før rundt 11. mars.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 1, 2005 Jeg kommer selfølgelig! Fridtjov, viss du kommer, har og gidder, kan du ta med skiltramme til meg for den gamle typen skilt? Er offshore i ny jobb en uke nå, så får det ikke med, men blir mindre jobbing fremover så skal sjekke at jeg har og levere det til deg når jeg er i Haugesund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 1, 2005 Jeg kommer selfølgelig! Fridtjov, viss du kommer, har og gidder, kan du ta med skiltramme til meg for den gamle typen skilt? Er offshore i ny jobb, men blir mindre jobbing nå så skal få tatt med en til Haugesund en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 1, 2005 Er offshore i ny jobb, men blir mindre jobbing nå så skal få tatt med en til Haugesund en dag Fint trenger sårt en ny en nå, lei av å reklamere for sannes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 1, 2005 Fint trenger sårt en ny en nå, lei av å reklamere for sannes. Brukte lynol jeg til å fjerne den SKITTNE sannes reklamen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 1, 2005 Brukte lynol jeg til å fjerne den SKITTNE sannes reklamen kan jo egentlig bare legge noe folie over, men vil heller ha en skikkelig VACN plate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 3, 2005 Da er det tid for nytt møte i kveld , drar mulig med meg en ny mann , fra tyskland , en som konkurere i bilstero, såg på anlegget i dag og det såg veldig proft laget ut Kjører Polo foresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 3, 2005 Kjører Polo foresten Hva polo ? Ikke 100% sikkert at jeg kommer desverre... Skal prøve !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 3, 2005 Hva polo ? Ikke 100% sikkert at jeg kommer desverre... Skal prøve !! Tyske skilt 2000 mod. sort 1,4 16v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 3, 2005 LITT seint, men hvor parkerer folket da?? Feil dag å komme med fancy Polo når der er dårlig med muligheter å se nærmere på den.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 4, 2005 Den Polo`n stod ved Bestestuå (Det gjorde vi også)! Den såg relativt orginal ut forutenom anlegget ? På tide de får skikk på kaien nå........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...