#1 Skrevet Oktober 9, 2010 Blei plutselig fri for luft i dekket å fylte på skum, til min store forskrekkelse så jeg at skummet pipplet ut på baksiden av felgen fra et lite hull... hvordan i pokker er det mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2010 sprekk i felgen pga for stor påkjenning av skarpe asfalt kanter hull i veien osv? det er ikke uvanlig iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2010 Mulig å fikse eller bare kjøpe nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2010 Den kan fikses.. Hør med noen lokale dekk og felgpushere.. De kjenner sikkert til noen som driver med dette i nærheten av deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2010 takk for svar har lagt om til vinterdekk idag å fikk sett litt på felgen.. var kun denne sprekken jeg tydelig kunne se iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2010 Sveisa nylig to slike sprekker i min Hartge felg. De sier at er det dyre felger kan de fikses (materialkvalitet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2010 så vidt jeg vet er det MTM Replica felger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2010 skjedde akkurat det samma på mine OZ felger. Liten runde med tigg på utsiden, og kjemiskmetal på innsiden som ble pussa ned, Gått en sesong nå, and still going strong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2010 Om du ikke gidder å få de sveiset/det ikke lar seg gjøre pga material så er det ett alternativ til. Man kan stoppdrille sprekken så den ikke går videre, for å tette felgen kan du legge glassfiber mettet med epoxy eller faktisk sicaflex/tech7 om man tror materialet "står å går" litt så epoxyen vil sprekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...