#1 Skrevet Oktober 9, 2010 noen som vet hvor jeg får tak i kopp til bunnpluggen til girkassen på min a4 1.8tq, er vell innendig 12 kant bolt, men det er også en liten "tapp" i midten av pluggen. renger med de som har vært borti det skjønner hva jeg mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2010 whurt har verktøyet, sleit me samme selv utrolig at de har plassert en tapp i midten. har du 12 kant uten hull kan du slå vekk tapp i plugg med liten meisel,det gjorde jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2010 Slå av tappen eller finn spesialvertøy ( Slå av tappen ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2010 takk for tips,skal se på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2010 Jeg har en slik liggende du kan få kjøpt om du er intresert... Ellers får du tak i den på spesialbutikker for verktøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...