Anbefalte innlegg

Heisann..

For en stund tilbake bytta jeg topp på min 200 20v 3b, fant sprekk i ene bankesensor og når jeg sku ta av var jeg uheldig og raserte hele sensorn, bestilte en ny fra 034 men den viser seg og være feil og går i nødmodus med den..

Noen som har, eller vet hvor jeg får tak i den rette bankesensoren til 3b og eventuelt rette delenr, er det samme delenr på den bak og den foren..?? den ødelagte er foresten den fremste..

Mvh

DEP

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet?

Ingen som har?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første tanken som slår meg, er:

-Har du dratt til den nye sensoren med moment?

Viktig! 20nm.

Hvilken farge var det på den gamle? Og på den nye?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den er dradd til med moment..

Den gammle mener jeg var svart med brun kontakt, den nye var svart med blå kontakt, så den nye er ikke riktig.. Er fargen d som skiller dem? trenger bare finne en med riktig farge..?? eller er det mer som skiller dem, delenr?

DEP

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den er dradd til med moment..

Den gammle mener jeg var svart med brun kontakt, den nye var svart med blå kontakt, så den nye er ikke riktig.. Er fargen d som skiller dem? trenger bare finne en med riktig farge..?? eller er det mer som skiller dem, delenr?

DEP

Fargen sier bare noe om lengden. Ellers er det ingen ting som skiller dem...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fargen sier bare noe om lengden. Ellers er det ingen ting som skiller dem...

Er du HELT sikker på det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei fargen bestemmer ikke lengden, begge hadde samme farge og forskjellig lengde.. Har noe med tenning og gjøre den der fargen tror jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei fargen bestemmer ikke lengden, begge hadde samme farge og forskjellig lengde.. Har noe med tenning og gjøre den der fargen tror jeg..

Javel? Hvordan da mener du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De to sensorene som står der orginalt har forskjellig lengde og samme farger, tror fargen har nå med type og tenning og gjøre, værtfall så hadde fargebytte noe og si på min, gikk som et dass etterpå og laddet bare 0,5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal ha en som har bosch nr 0261231040 denne har svart ledning men brun kontakt.

Med VACN rabatt får du denne hos nærmeste MECA butikk for 569,- (må bestilles fra Tyskland ca 2 dagers lev.tid)

(Hilsen MECA ansatt...) ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal ha en som har bosch nr 0261231040 denne har svart ledning men brun kontakt.

Med VACN rabatt får du denne hos nærmeste MECA butikk for 569,- (må bestilles fra Tyskland ca 2 dagers lev.tid)

(Hilsen MECA ansatt...) ;)

Thank you..

Da skal jeg få bestilt en slik..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.