Laminx Gunsmoke på min Coupe ?

Anbefalte innlegg

Ber folk om å stemme for om jeg skal ha gunsmoke film eller klar film på min Coupe, Ble sterk i tvil plutselig : eek :

 

Si hva dere mener!

 

Øyvind

masse rart 033.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes den ble litt badass med det selv, men synes også det er fint med blankt, så jeg vet dett og slett ikke :P Er svært keen på mørke da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal gjøre noe som helt med frontlyktene, må det bli å lakkere di svart invendig, alt utenom fulltlys reflektoren og linsa, og kanskje reflektoren til blinklyset.. :)

 

DET er etter min smak riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gunsmoke stjeler veldig mye lys FYI.

Kjørte med det på B5en min og slet litt med å se på natta og spesielt når det var vått ute. Selv med xenon nær og fjern.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_8172.jpg

 

Bilde lånt fra en kamerat..

Slik jeg mente med lakkert innmat.. :) (lakkert innmat = like godt lys!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner, men tenkte litt på att dersom texas politiet her oppi kommer til å bry seg uansett, men da er det lettere å fjerne film fra lyktene enn å fjerne lakken inni lykta (sikkert helt umulig) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sant nok. men du kan jo krangle lenge med dem om at det ikke svekker noe som helst lys. kontra laminX`en.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge du ikke gjør samma tabben som meg og lakkerer reflektor så går det fint. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant Haavard, de kan egentlig ikke si noe som helst på det :P

 

Det var en ny vri Ronny :P Kanskje jeg også skal prøve den :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha lyse felger synes jeg det blir lett mer helhetlig med orginal farge på lykter foran (lys), men hvis du skal ha en litt mørkere på felgene dine synes jeg det passer godt med sort film/sort innmat.

Skal du ha mørke lykter råder jeg også til å lakke grillen sort:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det mye sant i Pål ! Driver og vurderer Porche cup felger i gunmetal farge, samtidig har jeg en rs2 grill liggende som hadde fullført helheten i det med litt sota lykter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.