#1 Skrevet Februar 22, 2005 Hva synes dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 22, 2005 Stolen inn til salmaker for ny stopping, og et sett med UrQ skjermer. børse på null komma niks (lenge sidan eg har brukt det utrykket) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 22, 2005 eneste den mangler nå er audi ringene og en kasse pils bakpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 22, 2005 eller bare lage noen riper i lakken, så er den en rat look 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2005 hvilke felger er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2005 Feet kjerre Har du lakk-koden forresten for den rødfargen var helt rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2005 Litt senk så blir'n rå den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2005 Vurdere jo selfølgelig neon lys under og 20" felger, og muligens et annet ratt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2005 Neon, ok 20", jaja går nok det også selv om jeg syntes felgene var dødskule. Men rattet må du ikke finne på å røre!! Det er jo et klassisk two-spoke customratt i ultrabakelitt hvis jeg ikke ser feil. Du må bare prøve å få tak i senteret til det men dette går vanligvis for astronomiske summer hos customfreaks spesielt i California og Nairobi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2005 det er vell best og la den være sånn den er og bare bygge qvattro av den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 23, 2005 Få på GT-ratt og Viperstriper og legg ut bildet i Galleriet så får du 10 poeng fra meg ;-) , men en ting jeg lurer på; er det dyttro ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 23, 2005 er dyttro dette ja, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 23, 2005 lavprofil dekk bak dah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 24, 2005 Heftg skute måtte ru gi for denna doningen der a ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 24, 2005 Denne bilen har gådt i ar noen år, så er skikelig veteran gitt. vareierer fra hunde hk til menske hk på denne kjærra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...