Trenger hjelp av en med vag-com! Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Er det noen i østfold, helst nær fredrikstad som har vag-com?

Har en passat 2005 1,9tdi highline ex.

Tingen er at jeg hadde en airbag-feil for litt siden. Så jeg klaget til stedet jeg kjøpte bilen,de tok inn bilen og lampa ble borte! Men jeg frykter de ikke har utbedret feilen, bare fjernet lampa!

De sa det var feil med tenneren til airbagen på passasjersiden. Men det hadde de fiksa sa de, noe jeg ikke helt tror på!

Kunne da trengt hjelp av noen med vag-com og litt peiling :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, tror vel det er sånn at lyset skulle ha dukket opp hvis feilen fortsatt er der? Men skader jo aldri å sjekke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har fått opp en melding når jeg starter iblant med noe om airbag... men rekker aldri lese helt hva det står!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har fått opp en melding når jeg starter iblant med noe om airbag... men rekker aldri lese helt hva det står!

Den skal vel gjøre dette..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis du slår tenning på skal airbag lampe lyse litt

Om den ikkje gjere det har dei nok fjærnet pæra.

Intresant vilken bilselger dette er.... Har vel en i tankene:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

airbag lampa lyser som normalt ved oppstart, men får en melding i displayet i midten! Og det jeg har rekt å se er at det har noe med airbag å gjøre, derfor tenker jeg at det har noe med samme greie å gjøre!

Selger avdeling er jeg vel ganske fornøyd med, men verksted avdelingen er jeg ikke Helt fornøyd med!

Ingen som har vag-com?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har Vagcom jeg, men er uskikker på om jeg kan finne ut om airbag er koblet ut. Bor på kråerøy, bare å komme innom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har Vagcom jeg, men er uskikker på om jeg kan finne ut om airbag er koblet ut. Bor på kråerøy, bare å komme innom.

Suverent a! kanskje jeg kunne svippa over brua i helga en gang? bor i sentrum ca

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du har årnet deg, ellers så har jeg også vag-com :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du har årnet deg, ellers så har jeg også vag-com :)

takk for det :) kanskje du har peiling på om man kan se om den er utkoplet i vag-com?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suverent a! kanskje jeg kunne svippa over brua i helga en gang? bor i sentrum ca

Helt greit det, du kan ringe meg på tlf 95167783 for å avtale tid. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt greit det, du kan ringe meg på tlf 95167783 for å avtale tid. :)

:)

Ringer nærmere helgen jeg da!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.