#1 Skrevet Oktober 10, 2010 Hei. Har nylig kjøpt meg en 97 S6 2.2, så er rimelig fersk med bilen. Bilen hadde ett dårlig motorfeste, så når man gir litt etter, så tar eksosen i karosseriet. (regner med det er eksosen, har ikke sjekket 100%). Det er original eksos på bilen. Har byttet motorfestet på høyre side av motoren, da dette så dårlig ut. Festet på venstre side ser bra ut. Har fortsatt såpass bevegelse i motoren at eksosen tar i, og oppdaget ett "feste" i framkant på motoren på høyre side, som går fram til tverrbjelken i fronten. Dette har en gummiforing på, men det står helt løst inni ett slags "beslag/hus" som står skrudd i tverrbjelken, og det er litt avstand mellom foringen og beslaget rundt hele foringen. Er dette rikti, eller er dette festet defekt? Håper noen skjønner hva jeg skal frem til, og kan gi meg ett svar. Legger ved ett dårlig bilde for å prøve å illustrere. Mvh Tor-Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2010 Det fremre festet skal det være litt klaring rundt, så det er som det skal være. Dette er egentlig ikke ett motorfeste, mere en begrenser som skal forhindre motoren i å bevege seg noe mere når de 2 motorfestene som sitter på hver sin side av motoren er fullt belastet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2010 Du bør nok sjekke girkassefester og.De har vel så mye og si når det er mye bevegelse i motor/gir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...