#1 Skrevet Oktober 10, 2010 Hadde batteriet av på bilen, og når det ble montert igjen funket ikke fjernstyrte sentrallåsen.. Har sett litt på forumet, men klarte ikke finne noe om programmering på til B6`en. Noen som vet hvordan man programere nøklene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2010 sett nøkkelen i tenningen vri om og trykk tre ganger på lås opp og så tre ganger på lås igjen mens tenningen står på. (eller omvendt husker ikke i farten hva jeg har pleid gjøre først) Om det er rett prosedyre vet jeg igrunn ikke, men funker det gjør det på min ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2010 sett nøkkelen i tenningen vri om og trykk tre ganger på lås opp og så tre ganger på lås igjen mens tenningen står på. (eller omvendt husker ikke i farten hva jeg har pleid gjøre først) Om det er rett prosedyre vet jeg igrunn ikke, men funker det gjør det på min ihvertfall. Prøvde det men ingenting skjedde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2010 Nøkkelen i tenninga, hold inne låseknappen noen sekunder. Nøkkelen skal da "synkes" med vogna. Gjort dette selv, funker slik på min A4 hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2010 Jeg bruker og ha nøkkelen i tenningen, vri på tenningen, trykk på åpne, og så låse, så av med tenning og ut med nøkkeln. Så bruker det fungere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2010 Har prøvd begge disse metodene men skjer ikke noe da heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2010 da må du nok kode de om igjen, da må du nok en tur innom en Audi verksted... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...