#1 Skrevet Oktober 10, 2010 (endret) Hei Er det noen som vet hva pipene som passer på boltene til tannstag B5/S4 heter? Fikk såvidt tighta med en 11mm sekskant, men ikke noe særlig. Jeg trodde først det var TX-E, utvendig torx, men de har seks vanger. Denne har tolv og skulle da bli en slags utvendig XZN ? Hvis noen har tips til pipesett, ZXN, TX-E og denne rakkern så hyl ut. Begyner å bli mye rare saker på bilene nå synes jeg. Har alt bra med sekskant, torx og umbraco, men det holder tydligvis ikke lengre. Se bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2010 http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Ovrig/Pipebitssett-38-deler/ Noe sånt? Har sikkert løse bits på en godt utstyrt biltema butikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2010 prøv med en helt vanlig 10mm tolvkant pipe du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2010 Jan Erik: prøve kun vanlig sekskant, men fikk ikke særlig godt moment på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2010 ser ut som standard tolvkant det der ingen spesialpiper meg bekjent akkurat det fåes vel løst på biltema og det er ikke mye du trenger og stramme den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2010 Som det sies, er dette helt vanlig. Du har sikkert i garasjen allerede. Det er bare utseende på bolten, som lurer deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2010 Det er bare utseende på bolten, som lurer deg. Når dere sier det, dette er nesten flaut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2010 f.eks så har 99% av alle fastnøkler jeg har sett 12kant i ringenden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...