RS2 Bakdiff på competiton. Ingen sperre!?

Anbefalte innlegg

Har 5trinns S2 kasse, RS2 diff, og et speedometer som ikke fungerer. Den hvite og blå ledninga har fått kirurgi.

Hva er årsaken til at diffen ikke kobler inn? Har ikke lys i knappen eller noe.

Må man bytte mer enn bare diffen når man har RS2 diff istedet for den orginale? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, skal være bare å koble det i.. sjekket vaakum og at armen ikke sitter fast?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta deik ein tur så kanj vi mål å sjå litt??:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, skal være bare å koble det i.. sjekket vaakum og at armen ikke sitter fast?

Nei har ikke sjekket det, og det kan jo tenkes at vakumet er fraværende. Hvor blir vakumet tatt fra sånn orginalt?

Har lest på forumet her at noen har vært plaget med å ikke ha sperre når speedometeret er bortreist, så jeg bør vel få det loddet. Men det er kun hastigheten som ikke vises. Har faktisk ikke instrument å teste med heller.

Hodebry..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta deik ein tur så kanj vi mål å sjå litt??:P

Skulle gjort det, men ikke idag. :) Begynner å bli slicks av sommerdekka og, så må vel legge om før jeg begir meg langt over brua. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ikke sjekket det, og det kan jo tenkes at vakumet er fraværende. Hvor blir vakumet tatt fra sånn orginalt?

Har lest på forumet her at noen har vært plaget med å ikke ha sperre når speedometeret er bortreist, så jeg bør vel få det loddet. Men det er kun hastigheten som ikke vises. Har faktisk ikke instrument å teste med heller.

Hodebry..

Sitter en boks under baksetene , er vel bare å følge vaakumkablene derfra.. ender vel opp på innsuget tenker jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter en boks under baksetene , er vel bare å følge vaakumkablene derfra.. ender vel opp på innsuget tenker jeg ;)

Skal iallefall sjekke, så får vi se hva det er som er problemet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vakum under baksetet, så da kan det vel kun være armen, diff.bryteren eller speedometeret som gjør til problemet antar jeg.

Videre feilsøking pågår.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetriks å ha sikring i nr31...! Problem løst! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.