Å kjøre Golf III med poly foringer?!?

Anbefalte innlegg

Har snakket litt med forskjellige folk om hvordan det er å kjøre med/sitti på med en bil generelt med poly foringer, og det er delte meninger om det, men fleste av dem mener at det er ubeskrivelig diggere å kjøre med det, enn orginale VAG foringer.. Understellet blir stivere, som resulterer til mye bedre veigrep!

 

Hva vil dere andre si? Har dere poly foringer selv? Anbefales?! Hvordan er det iforhold til orginale?

 

I mitt tilfelle, så har jeg 1,8 liter'n og skal vel ikke brukes aktiv på bane..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv kjørt polyforinger på flere biler, gir det lille ekstra når du får byttet ut de bløte org foringene.

Men ville først lagt penger i et stivere senkesett.

Kollevold har to typer; Rød og Gul.

 

RØD: Er meget stive, passer best på banen.

GUL: Ikke fullt så stive, mer ment til bruk på veien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en rimelig stor forskjell :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du spør Anders Grytten kan han sikkert gi deg et greit svar, siden jeg nettopp har montert dette på bilen hans, dette er de gule myke foringene.

 

Fikk et intrykk av han i alle fall at dette var en sukkse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du spør Anders Grytten kan han sikkert gi deg et greit svar, siden jeg nettopp har montert dette på bilen hans, dette er de gule myke foringene.

 

Fikk et intrykk av han i alle fall at dette var en sukkse

 

Bytta du helt rundt? Mye tar verksteder av sånn arbeid? Har hørt at det er et skjært hælvete å ta av dem bak...:(

 

Har du en anelse hvor mye de gule foringene kosta? PowerFlex?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De bak er et helvete og bytte ja men alt går.

 

prat med anders han veit prisen, du finner han på lokalforumet til mjøsa lokal lag.

 

i stede for og gjøre dette på e tværksted kan jeg godt hjelpe deg med dette jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De bak er et helvete og bytte ja men alt går.

 

prat med anders han veit prisen, du finner han på lokalforumet til mjøsa lokal lag.

 

i stede for og gjøre dette på e tværksted kan jeg godt hjelpe deg med dette jeg.

 

Er ikke så ille da, :) Må vel bare koble av bremseslangene bak ,skru av nedre støtdemper feste og løsne feste bolten til selve b.stillinga så er bakstillingen løs.

Syns ikke det var så ille på min : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De bak er et helvete og bytte ja men alt går.

 

prat med anders han veit prisen, du finner han på lokalforumet til mjøsa lokal lag.

 

i stede for og gjøre dette på e tværksted kan jeg godt hjelpe deg med dette jeg.

 

Er det lurt å bytte til Poly foringer før man har senka bilen?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*bømp de bømp*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

like greit og gjøre det i samme slengen vell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

like greit og gjøre det i samme slengen vell.

 

Du sier noe der.. Men folk sier at Kollevold ikke har foringer til bakstillinga til Golf III, men til Golf II.. Er det samma foringer? Og hvor må jeg eventuelt kjøpe de bak for å få komplett til hele understellet? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Someone who has a idea?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.