#1 Skrevet Oktober 10, 2010 Som tittel sier så lurer jeg på om noen vet hvor man får tak i "dope" emblem, ikke klistremerke. Sånn som dette: mvh John Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2010 ebay ville jeg prøvd. Koster sikkert ikke mangen kronene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2010 Var en tur innom bukta i stad men klarte ikke finne noe men takk for info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2010 var en kar på audizine som dreiv på og solgte slike en stund, men han er umulig å få tak i nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2010 Ser ganske køstom ut ja. Kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2010 Har vector fila for Dope emblemet hvis det er til noen hjelp for å få laget selv (enten stickers eller i annet materiale). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 18, 2010 Hadde vært supert om du kan sende den til meg, så skal jeg se om jeg kan slenge den i fresen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 18, 2010 Hadde vært supert om du kan sende den til meg, så skal jeg se om jeg kan slenge den i fresen. Send meg en PM med mail adresse så skal jeg sende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2010 Noen tar det litt lenger ... http://www.audizine.com/forum/showthread.php/313387-long-awaited-dope-tattoo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...