Anbefalte innlegg

Prøver å finne noe nye felger til bilenmin, men det går ikkje heilt etter plan.

Det er nesten umulig å finne noe bra og fine felger som har boltsirkel 4x108.

 

Derfor legger jeg ut en tråd om dette, og håper at noen kan hjelpe meg med å finne noe som passer min audi cabriolet. Bilen er gul så kan passe noe med svart også :)

 

Det jeg er ute etter 8-10"x17-18" med kant, Kunne tenke meg Keskin KT3, men de lages ikkje lenger som jeg har fått vite...

Åpen for andre forslag også så klart!

 

takker for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du heldig, så kan du jo finne Brock felger med 4x108.

Sliter med samme ting selv faktisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har noen rh zw1 i 8,5 x17 og 9,5x17 (helt nye kanter til 9,5 i eske) disse er 4x100 men har adaptere til 4x108. dyre felger. var egentlig 4 stk 8,5x 17 men kantkjørte 2 av de og kjøpte bredere kanter til disse som ikke er montert enda. bud over 10k med 2 greie dekk og 2 utslitte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har noen rh zw1 i 8,5 x17 og 9,5x17 (helt nye kanter til 9,5 i eske) disse er 4x100 men har adaptere til 4x108. dyre felger. var egentlig 4 stk 8,5x 17 men kantkjørte 2 av de og kjøpte bredere kanter til disse som ikke er montert enda. bud over 10k med 2 greie dekk og 2 utslitte.

 

Fikk lyst på dem selv, jeg! :) men spørs om ikke 9,5 blir i bredeste laget på en audi 90 typ89 sedan..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja.. er inpress på 57 på de. og 25mm adapter. bør gå bra det tror jeg. :) jeg skulle ha de på en golf3 og har hatt de på en audi coupe.

 

DSC_0153.jpg

 

golfen4.jpg

 

skrtt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja.. er inpress på 57 på de. og 25mm adapter. bør gå bra det tror jeg. :) jeg skulle ha de på en golf3 og har hatt de på en audi coupe.

 

Sykt pene da! Har tenkt mye på brock b1, men dette var jo et mye bedre alternativ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brock B6 er ennå muligheter for i 4x108

 

1752347_600.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har noen rh zw1 i 8,5 x17 og 9,5x17 (helt nye kanter til 9,5 i eske) disse er 4x100 men har adaptere til 4x108. dyre felger. var egentlig 4 stk 8,5x 17 men kantkjørte 2 av de og kjøpte bredere kanter til disse som ikke er montert enda. bud over 10k med 2 greie dekk og 2 utslitte.

 

 

De var ikke så ille faktisk :) bilder er tatt med 8,5 kanter regner jeg med..? Felger jeg har nå er 7,5x17" hvis jeg husker riktig... Det ser ut som at de er gjemt inni hjulbuer. Har lyst at de skal være likt med hjulbuer eller stikke ut bitte litt! Hvordan var det på coupe`n din med adaptere?dim på dekka du brukte på felgene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du heldig, så kan du jo finne Brock felger med 4x108.

Sliter med samme ting selv faktisk.

 

 

Brock felger er ikke noe problem å få tak i ... det er kun brock b1 og b6 som passer tror jeg. Brock b6 passer ikke til bilen min pga utseende og b1 er så mange som har ifra før så blir litt kjedelig synes jeg.

Synd at Keskin KT3 lages ikke lenger, hadde kjøpt de med en gang!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit noen kanskje om en firma som kan levere felger med den boltsirkel du vil ha? som custom wheels der de lager felger etter ditt ønske..?

 

kan noen forklare neg hvordan mann legger ut bilder her? hidden er ikke mine sterke side...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brock B6 er ennå muligheter for i 4x108

 

1752347_600.jpg

 

Hei

Har nå sjekket

Dessverre alt er nå utgått hos Brock for sliek felger med 4x108

 

Men som sagt jeg leter etter slike hjul ellers i tyskland

 

 

 

Koolart

John Martin Sandvik

Stokkerskogen 5A

1389 Heggedal

Norway.

 

 

Fikk denne som svar fra dere når jeg spurte ang brock b6..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7,5 x 17 BBS RS replica?

 

Vet du av en plass man får tak i slike? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du sier hvor stort felgbudsjett du har, så blir det litt lettere å komme med forslag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på coupene det er bilde av står de med 8,5 tommere og 25 mm adapter. kan ikke ha mindre adapter på disse.. står 30mm på golfen på bildet. Men 2 av de blir jo en tomme bredere når en får på de nye ringene. dekene er 205/40/17

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har nå sjekket

Dessverre alt er nå utgått hos Brock for sliek felger med 4x108

 

Men som sagt jeg leter etter slike hjul ellers i tyskland

 

Fikk denne som svar fra dere når jeg spurte ang brock b6..

 

 

de hadde for en uke siden, takk hjem et sett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du sier hvor stort felgbudsjett du har, så blir det litt lettere å komme med forslag:)

 

 

Budsjettet går maks til 20000 kr for felger da...men spørs hvordan de ser ut også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på coupene det er bilde av står de med 8,5 tommere og 25 mm adapter. kan ikke ha mindre adapter på disse.. står 30mm på golfen på bildet. Men 2 av de blir jo en tomme bredere når en får på de nye ringene. dekene er 205/40/17

 

 

kan du måle hvor mye kant det er på 8,5 og 9,5 så blir lettere å bestemme seg vettu. Var det dyrt for nye kanter egentlig? kunne ha kjøpt endå breiere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budsjettet går maks til 20000 kr for felger da...men spørs hvordan de ser ut også :)

Da burde det ikke være vanskelig å finne noe smakfullt:)

 

Ebay kan du jo finne mye rart, men ta en kikk på utvalget Image har, så skal jeg banne på at du finner noen du liker;) Bredde, størrelse og innpress bestemmer du selv, så er mange muligheter her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var jo brukbar side, takk for tips!

de borrer opp boltsirkel også som jeg forstår?

 

Da burde det ikke være vanskelig å finne noe smakfullt:)

 

Ebay kan du jo finne mye rart, men ta en kikk på utvalget Image har, så skal jeg banne på at du finner noen du liker;) Bredde, størrelse og innpress bestemmer du selv, så er mange muligheter her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De bygger felgene sånn du vil ha de, ja - inntil en viss grense, såklart:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2,5 toms kanter på 9,5 så er det bare å trekke fra. jeg betalte vel 3-4 tusen for 2 kanter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er litt lite synes jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har noen rh zw1 i 8,5 x17 og 9,5x17 (helt nye kanter til 9,5 i eske) disse er 4x100 men har adaptere til 4x108. dyre felger. var egentlig 4 stk 8,5x 17 men kantkjørte 2 av de og kjøpte bredere kanter til disse som ikke er montert enda. bud over 10k med 2 greie dekk og 2 utslitte.

 

Lurte bare på om du vet noe om hvordan dekkdimensjon som burde brukes når det er 8,5 og 9,5, da jeg har quattro? Prøvde meg på kalkulatoren for å få rulleomkrets lik, men fikk det ikke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.