Anbefalte innlegg

Hei hvem i byen har de beste prisene på dekk å felg?

Fant ikke ut om vi hadde rabatter noen plasser litt synd i grunn.. :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er rimelig dyrt her oppe.

Jeg kom frem til at Trønder Dekk i Tempeveien var byens billigste på den pakken jeg ønsket. Det var nesten 40% høyere pris noen steder.

Jeg sjekket ikke Lade Dekk og Felg eller hva det heter.

 

Jeg sparte uansett noen tusen på å kjøpe dekk og felg på østlandet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke trenger å fysisk dra på en butikk så ville jeg valgt http://www.dekkonline.com

Der er det veldig billig og du betaler ingen frakt. Vanligvis jeg har fått dem levert på døra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte noe fra byttdekk.com nå, 4 stk hakka 5 235 35 19 levert på døra til 5600, så er verdt å sjekk de også. Rimelig rask levering fra både byttdekk og dekkonline

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter begge de to siste svarene!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tevo er ikke så ille på pris. Tar seg nok litt opp nærmere sesongen. Ligg unna dekkonline på vinterdekk, de eneste dekka de selger der er lagd for helt andre forhold enn hva vi har her til lands på vinters tid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte noe fra byttdekk.com nå, 4 stk hakka 5 235 35 19 levert på døra til 5600, så er verdt å sjekk de også. Rimelig rask levering fra både byttdekk og dekkonline

 

Sjekka pris på 225/45-17 og 205/50-17, var samme pris som jeg fikk på dekk1 og tevo.. (1700 pr dekk..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

autosenteret malvik og evnt skovgård er kurante på dekk og felg. mener også at wheelie gir gode priser om du får ett tilbud annet sted som er billigere for samme hjulsett. de skal være billigst sier de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka pris på mine dekk (235/40r17) på tevo dekk de hadde bare street slim til 1800kr dekket. Sjekket prisen for morro skyld på vianor. 4500 for 2stk dekk feridg omlagt. :o var på Trønderdekk å fikk en pris på 1400kr pr dekk (235/40r17) men de sa viss jeg gikk ned på 225/45r17 så fikk jeg et bedre dekk til 1100kr stykke ferdig balansert å omlagt (Toyo proxes 4) så da handlet jeg dekk der. Så sa han når jeg skulle skifte dekk foran så skulle jeg bare ta med kvitteringa fra sist å få samme pris :D. Bra service. kanskje skaffe en klubbavtale der??? ;) Ble ca 100kr dyrere pr dekk i forhold til dekkonline.com, men fikk de da på dagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.