#51 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg drar snart fra Flisa jeg, så jeg kommer nok innom. Longest distance i dag kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 6, 2010 Er det noen som har med VAG-COM eller, tenkte jeg skulle prøve å få tatt turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Desember 6, 2010 Æsj, må jobbe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Desember 6, 2010 Kan vel svippe bortom en tur jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg dukker opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Desember 6, 2010 Mulig jeg svinger bortom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Desember 6, 2010 Kjører hjemmefra nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Desember 6, 2010 Takk for i dag folkens. Vi ble faktisk 13 stk i dag selv om gradestokken var i det sinte hjørnet. Viste -14 når jeg kom og -17,5 når jeg dro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Desember 6, 2010 Takk for i dag folkens. Vi ble faktisk 13 stk i dag selv om gradestokken var i det sinte hjørnet. Viste -14 når jeg kom og -17,5 når jeg dro. Jo takk for ikveld og hyggelig å kunne sette litt flere ansikt til de bilene man ser rundt omkring her på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Desember 6, 2010 takker for flott oppmøte folkens. alltid hyggelig at folk trosser vær og vind for å møte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Desember 6, 2010 Var det slik at det ikke ble noe av den 20. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Desember 6, 2010 Var det slik at det ikke ble noe av den 20. ? vi snakket litt om det i dag. og tror det isåfall er bedre å ta det på berger. skal jeg sette dette opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Desember 6, 2010 vi snakket litt om det i dag. og tror det isåfall er bedre å ta det på berger. skal jeg sette dette opp? Jeg har ihvertfall (mot normalt...) mulighet den dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Desember 6, 2010 Takk for hyggelig "jomfru"møte. Heldigvis var tøyet på plass slik at den friske atmosfæren ikke var noe problem. Litt misunnelig på dere som kan more dere med trekk på litt flere og andre hjul enn de foran må jeg jo si at jeg er, men artig å se på da Jeg tar sikkert turen den 20. også hvis det blir satt opp noe da. Alltid greit med en unnskyldning til å komme seg litt vekk fra heimen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg har ihvertfall (mot normalt...) mulighet den dagen okey, da setter jeg den opp. virket som det var flere som også hadde lyst til å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Desember 6, 2010 Jeg har iallfall planer om å møte opp på Berger mandag 20. desember 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Desember 6, 2010 da setter jeg også av den 20.des Arve tror du at kanskje kan kode noe lys for meg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Desember 6, 2010 Treff på Berger i kulda er jo noe man bare må få med seg iløpet av en vinter: smil : Syns folk stakk tidlig jeg Sees den 20! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Desember 7, 2010 Føkk, jeg kan ikke 20. heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Desember 19, 2010 Da sees vi i morgen da folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Desember 19, 2010 Får prøve å ta turen i morgen, om jeg ikke glemmer det: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Desember 19, 2010 Satser på å rekke det i morgen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Desember 19, 2010 Kanskje jeg kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...