Treffplan Oslo Vinter/vår 2011/2012

Anbefalte innlegg

Jeg og Mikael kommer i hvertfall i kveld. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble jo ganske bra oppmøte likevel, vi ble 9 stykker der. God stemning og masse mat. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble jo ganske bra oppmøte likevel, vi ble 9 stykker der. God stemning og masse mat. :)

 

Enig med Roger : ja : Bra oppmøte, kjempe hyggelig og mer enn nok pizza :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre enn meg som skal på McDonalds i morgen?! Hvis ellers været holder, kan det bli morsomt på plassen foran Shariff : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre enn meg som skal på McDonalds i morgen?! Hvis ellers været holder, kan det bli morsomt på plassen foran Shariff : smil :

 

så at egentlig så er det ikke møte igjen før den 6/12

 

men jeg regner nok med å ta en tur. skal jo møte mikael så ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, faen.. : bh :

 

Trodde det var første mandag i desember i morgen jeg.. Første søndag i advent i dag som lurte meg.. : flau :

 

Men jeg dukker opp kl. 19 for det : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, faen.. : bh :

 

Trodde det var første mandag i desember i morgen jeg.. Første søndag i advent i dag som lurte meg.. : flau :

 

Men jeg dukker opp kl. 19 for det : ja :

 

jeg også. så da ses ihvertfall vi. visst det ikke blir noen flere enn oss 2 så er det jo en god mulighet til å se litt mer på oslotreffet til neste år ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve: Bare et lite tips fra en som har jobbet mange år på kjøpesenter i julestria... 20.desmber på Sandvka Storsenter er ikke noe smart ;) Dette er en av de dagene men høyest omsetning og flest besøkende i løpet av året! Ikke bare er det kaos å komme seg inn i parkeringshuset (om dere kommer inn), men like ille å finne plass å spise på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve: Bare et lite tips fra en som har jobbet mange år på kjøpesenter i julestria... 20.desmber på Sandvka Storsenter er ikke noe smart ;) Dette er en av de dagene men høyest omsetning og flest besøkende i løpet av året! Ikke bare er det kaos å komme seg inn i parkeringshuset (om dere kommer inn), men like ille å finne plass å spise på!

 

jeg regner ikke med at det er så mange som stiller den dagen. jeg satt den bare opp når jeg lagde listen (les klipp og lim)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg regner ikke med at det er så mange som stiller den dagen. jeg satt den bare opp når jeg lagde listen (les klipp og lim)

 

også jeg som hadde tenkt til å ta meg en tur :D

 

Hva med McD ved Sharif den dagen istedet ? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm kansje mann skulle tatt seg en tur..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

også jeg som hadde tenkt til å ta meg en tur :D

 

Hva med McD ved Sharif den dagen istedet ? :rolleye:

 

ja, vi kan da godt kjøre det visst det er noen flere som har lyst til å møtes den dagen. for min del spiller det ikke noen rolle da jeg er ferdig med julegavene osv for i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda det var feil dag i dag, så var vi 5 stykker på plass :) Kaldt som faen å stå ute, men desto bedre å holde seg inne lengst mulig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det var det,men som du sa,så er vi vikinger,hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det var det,men som du sa,så er vi vikinger,hehe

Fantes det danske vikinger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantes det danske vikinger?

 

hvem vet?ikke jeg, er nordlening jeg..hehe ikke så kjent sør får sinsen krysset,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem vet?ikke jeg, er nordlening jeg..hehe ikke så kjent sør får sinsen krysset,,

 

Same:tr:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Same:tr:

 

du ikke prøv deg,,,,hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen flere som kommer i kveld??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg kommer en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.