#1 Skrevet Oktober 11, 2010 Hei. Kjøpte denne bilen for 1,5 år siden, og den har stort sett gått som en klokke utenom ved oppstart i regnvær. Da har den hatt en tedens til å ikke starte. Dette toppa seg forrige uke da den ikke ville starte på flere dager(regnte en god del). Nå har det vært fint vær i noen dager, men bilen starter fortsatt ikke. Men jeg har fått sjekket litt på bilen. Det er gnist og det kommer bensin( i mengdefordeleren). Er det noen som har erfaring fra noe lignende, evt. en ide på hva det kan være? Tusen takk på forhånd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2010 Liten oppdatering: Bilen starta igjen etter noen dager tørke, og den har gått som en kule siden da. Jeg er evig optimist( når det gjelder bilen ihvertfall) så håpte at dette bare skulle være ett engangs tilfelle, at den skulle være så sur. Men så¨begynte det å regne i natt, og den ville ikke starte nå istad... rett før jobb. Så igjen, hvis noen har en tanke så er jeg veldig takknemlig. Den foreløplige plan A er å kjøpe en kalesje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...