#26 Skrevet November 16, 2010 Hvor mye kostet det? Fikk ikke somlet meg til å kjøpe på forhåndssalg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 16, 2010 Hvor mye kostet det? Fikk ikke somlet meg til å kjøpe på forhåndssalg! 850 riksdaler pluss en haug med avgifter pr stykk for GOLD billettene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 16, 2010 2 stk gold biletter kom på 1805 kr totalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 17, 2010 3 stk Goldbiletter på ekstra forestillling fredag, med andre ord Premiere, har 3 stk silver på søndag om noen er interessert ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 17, 2010 Damn. Glemte av dette i morres.. Hvis noen vet om noen som selger 2 gull billetter så kjøper jeg dem med en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...