#1 Skrevet Oktober 11, 2010 Hei. Helt framme i motorrommet, bak radiatoren, kommer en gnikkelyd. Høres ut som en forvokst gresshoppe med adhd. Hva kan dette være? Den lyden øker frekvens med gassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2010 slakk reim ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2010 Reima strammes automatisk, og burde ikke være slakk. Den skal i utgangspunktet ikke kunne være slakk. Det kan være noe på reima (søl eller noe) som skaper lyden, eller kanskje det er et dårlig lager en plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2010 Er det samme type reim som på S4 aan? Reim med mange spor på? Jeg hadde en temmelig lik lyd som du beskriver. Prøvde med reimspray først. Da tok lyden helt av... neste dag lånte jeg bil (kunne ikke kjøre med den lyden ) og handlet ny reim. Ny reim, ingen lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2010 Hører den bare når jeg står foran, på tomgang. Jeg fikk dama til å lytte litt når jeg ga bittelitt gass. Så den er ikke noe høy, bare jævlig irriterende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2010 en liten sprut crc/wd40 på reima og lyden er borte, reimspray gjør ting værre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2010 Regner med det er 5-56? Og at folk mener multireima, og ikke regreima? Det kommer ikke til å begynne å glippe da? Bare lyden som forsvinner om den får en liten sprutings? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 11, 2010 5-56 ja,ingen glippings,kun stillhet( multireima ja) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...