#1 Skrevet Oktober 11, 2010 (endret) Da forrige lysbrytren min gikk føyka første kvelden jeg hadde den i påska, så ble det satt inn en ny i Juli måned.. Nå på lørdag kjørte jeg oppover mot Beitostølen og plutselig ble det mørkt.. Da ville bare parklysa fungere der hvor det vaneligvis er nær/fjernlys men hadde heldigvis fortsatt nærlys på nederste hakk for vanelig kjørelys.. Lyshornet fungerer, så er ikke noen reele eller pærer som har gått.. Men kan det være noe med spenningen i bilen som tar denne bryteren, eller er det bare produksjonsfeil? Litt rart at den tar kvelden etter 3 mnd. og under 1000 kjørte km. Den skal hvertfall returneres, så får tro det blir en ordning på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2010 Har du relé på lysene dine, eller er det originalt opplegg? Bruker du sterkere pærer enn originalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2010 Her er alt originalt med vanelig halogen og ingenting ekstra av reeler som jeg veit om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2010 Disse pleier ikke vare lenge, har bytta flere selv. Du får vel ny der du kjøpte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2010 Tror jeg hadde sørget for å montere lysene over relé, slik at jeg hadde minsket påkjenningen på bryteren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2010 Har du bryter av den "firkanta" typa eller er hendelene litt mer avrundet ? Den førstnevnte tåler ikke så mye og om du ikke får ny på reklamasjon ville jeg byttet til nyere type var jeg deg.. Men som de over sier, sett releer på lysa dine uansett, da holder bryteren og du vil få mye bedre lys på bilen Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2010 Har den gamle firkanta typen ja.. Satser på å få ny på reklamsjon, og om ikke så får jeg vurdere den som er av nyere type tror jeg, hvis det var en mulighet... Hva slags reele burde jeg bruke på slikt (størrelse) og hvilke ledninger skal det i så fall på? -- Alex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2010 Elektroniske komponenter er det 5års reklamasjonsrett på, så ny bryter burde være 0 problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 17, 2010 Låner denne tråden av deg jeg Alexander? - Hvordan kobler jeg inn relèer i lyskretsen? Sliter med samme problem på min Coupe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 17, 2010 Kanskje du kan bruke noen av relésettene som selges nederst på denne siden her? De er geniale... http://audi100.net/Shop/shop.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...