#1 Skrevet Oktober 11, 2010 Hei Driver i disse dager å monterer coilovers på min golf. Coilovers TA Technix. Foringer Prothane Topplager Monroe Hvordan skal dette settes sammen? Har jeg gjort korrekt slik som bilde nedenfor viser? Problemet er at foringen er 18mm innvendig diameter, mens demperstangen er 20 mm utvendig diameter. Skal disse flatene gå opp imot hverandre? Noen som har et bilde? Takker for hjelp. Mvh Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2010 Den foringen er vel til bakdemperen mens topplageret er til fremdemperene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2010 Hehe, da er vi vil vel lagt på vei til noe stort. Var ingen ting som viste hva som var til hva av foringer. Og de gamle hadde jeg ikke for hånden. Da får jeg se på dette en gang til. Takker for hjelpen så langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...