Anbefalte innlegg

Hvor får jeg kjøpt pedaler som er "nesten" plug and play...?

Event. har dere andre forslag til pedaler (ikke momo eller racing look fordi jeg har ingen ræserbil)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: pedaler til salgs på QXL.de for ca 50-60EURO med fotstøtte. Er originale TT pedaler. Kan jo og gå til din lokale audi forhandler å få kjøpt disse. Må kanskje tilpasses for å passe på en golf3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: pedaler til salgs på QXL.de for ca 50-60EURO med fotstøtte. Er originale TT pedaler. Kan jo og gå til din lokale audi forhandler å få kjøpt disse. Må kanskje tilpasses for å passe på en golf3

Finner ikke disse jeg, har du mulighet for å linke til de direkte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mente selvfølgelig ebay.de ;)

men her er link uansett:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=73042&item=7956871136&rd=1

Disse er med fotstøtte. Betaling skjer med kontooverførsel så en fordel om du har nettbank hvor du kan betale til utenlandske bank kontoer.

Ellers går det jo selvfølgelig ann å gå til en audi forhandler og spørre hva dem skal ha for TT pedaler med fotstøtte men blir sikkert dyrere enn på ebay.de kan jeg tenke meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye. Handler ganske ofte på ebay, men har ikke sett pedaler der enda. Har vært på jakt etter et sett en stund nå.

Har og sjekket hva det koster hos møller, og det er ikke noe å tenke på engang. Prisen der er så høy at det er bare en vits : nei :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.