#1 Skrevet Oktober 11, 2010 Se bilder, Pris 1000 , BUD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 29, 2010 ingen som trenger disse i gamle racebilene sine..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2010 Opp med seg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2011 kom med bud om du er interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2011 Mulig jeg kansje trenger den med voltmeter og oil temp. Men skulle funnet ut om min er gåen først. Åssen kan jeg teste det når den er demontert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2011 Ja si det Har lite peil på strøm, men regner med du skal sette på 12v på de rette plassene og se om det skjer noe, hehe, du får høre med folka som vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2011 Ny pris, 600 kroner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2011 opp med seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 13, 2012 har det med voltmeter igjen , 400 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...