#1 Skrevet Oktober 11, 2010 (endret) noen som vet kas felg merke dette er?? http://oneilcastro.com/photo/albums/Car%20Shows/H2O%20International%202010/IMG_7656.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2010 CCW Wheels dette : ) http://www.ccwheel.com/wheelprofiles-display.php?id=Classic Ikke så gal pris heller. Etter min mening : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2010 16" (any width up to 16") 17" (any width up to 16") 18" (any width up to 16") Får man de opp til 16" brede ????? å fytti ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2010 Haha, tydeligvis : p Grei kant da tenker jeg ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2010 Supramannen hadde slike på sin sorte supra som pedern nå bruker på gatebil, utrolig flotte felger, men passer nok best på supra og porsche 996 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2010 Tror nok de kan passe godt på Golf IV også : ) Fant desverre ikke noe bedre bilde da Synes også de gjorde seg på bilen i første tråd http://farm5.static.flickr.com/4018/4601661655_e4681171b9_b.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2010 nice! kansje det blir sånne på A4`n:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2010 nice! kansje det blir sånne på A4`n:) Hadde blitt rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 12, 2010 Noen som har handla på den sida der før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 12, 2010 TAKK! Disse skal jeg ha! 18"x11" here we go! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 12, 2010 Noen som har handla på den sida der før? Tror ikke det er noen på forumet her som har gjort det nei. Har søkt på CCW her før og fikk ingen treff ;p Sikkert litt fler nå som det har blitt kjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 12, 2010 Jo, mange som har slike. Så vær orginal å handle fra et annet sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 12, 2010 nice! kansje det blir sånne på A4`n:) Inspirasjon til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 12, 2010 Blir vel ALLE som skal kjøpe disse hjula nå da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 12, 2010 Slett tråden fort som fy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 12, 2010 Blir vel ALLE som skal kjøpe disse hjula nå da! Sindre Fiskerstrand skulle egentlig ha disse. Jeg vurderte de før jeg fant alphards felgene jeg har nå ;p Så du må handle fort. For ryktet sprer seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 12, 2010 (endret) 16" (any width up to 16") 17" (any width up to 16") 18" (any width up to 16") Får man de opp til 16" brede ????? å fytti ! Tror det er en breddet RX7 her i Norge med 13x18" i slike felger. Edit: Fant den... 11x18" fremme og 13x18" bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 12, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 12, 2010 håhå! sånne skla jeg ha:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 12, 2010 Hvilken bredde og ET foran og bak er det plass til på en A3 Sportback 2.0 TDI Quattro med org S-Line understell, noen som vet? Disse hjula hadde gjort seg sammen med en panserbh på min tror jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 12, 2010 Hvilken bredde og ET foran og bak er det plass til på en A3 Sportback 2.0 TDI Quattro med org S-Line understell, noen som vet? Disse hjula hadde gjort seg sammen med en panserbh på min tror jeg:) spørs på bredden på hjula du skal ha det kansje:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 12, 2010 Blir vel ALLE som skal kjøpe disse hjula nå da! Blir den nye BBS RS/BBS LM denne felgen her:) Begynt å bli mange biler rundt på nettet med disse, uten at det gjør noe. Meget kule felger: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 12, 2010 Blir den nye BBS RS/BBS LM denne felgen her:) Begynt å bli mange biler rundt på nettet med disse, uten at det gjør noe. Meget kule felger: ja : Blitt ganske populære borti statene såvidt meg forstått... Ganske sjeldne her i Norge, enn sålenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 13, 2010 enn så lenge.. kansje jeg skal finne en anne felg å gå for;) hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 13, 2010 spørs på bredden på hjula du skal ha det kansje:) Det er jo akkurat det jeg ønsket svar/forslag på Viktigere at det bygger godt ut mot skjermbuen, uten å subbe, enn å ha bredest mulig felg. Må innrømme at jeg har endt opp med irriterende subbing i noen tilfeller, selv om alle mål og hidden skulle stemme mtp subbing. Men selvsagt vil jeg ha bredest mulig kant også, hvis det blir kantfelger. Conkave look er jo også et nice alternativ.. ! Men disse hadde vært grymt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...