Audi R8 Heffner Twin Turbo!

Anbefalte innlegg

tenk om de hadde brukt V10'ern som utgangspunkt:)

 

Men fy faen for en lyd:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldigvis fins det noen der ute som har en akkurat passe blanding mellom galskap og innovativ tankegang.

 

Helt forbanna sykt bra: rock ::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå lyd.. Men hvor er popp offen a:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke mye dumpventil lyd av 6psi ;)

(0,41 bar )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer visst en utgave basert på V10 etterhvert også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Underground racing driver å utvikler nå:) antatt effekt 1000HK +

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Underground racing driver å utvikler nå:) antatt effekt 1000HK +

Og en sinnsyk prislapp :P

 

Stage 1 Turbo System with Modified Engine

700 WHP on pump gas (93 octane)

1000 WHP on race fuel (VP-C16 117 octane)

R8 models at $39,000

 

Stage 2 Turbo System with Modified Engine

850 WHP on pump gas (93 octane)

1200 WHP on race fuel (VP-C16 117 octane)

R8 models at $69,000

 

Stage 3 Turbo System with Modified Engine

1000 WHP on pump gas (93 octane)

1200 WHP on race fuel (VP-C16 117 octane)

R8 V10 models at $94,000

 

Race Version Turbo System with Highly Modified Engine

1000 WHP on pump gas (93 octane)

1500 WHP on race fuel (VP-C16 117 octane)

R8 V10 models starting at $109,000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder gjør vel ingenting, ikke slike bilder hvertfall:)

Heffner-audi-twin-turbo-10.jpg

Heffner-audi-twin-turbo-8.jpg

Heffner-audi-twin-turbo-9.jpg

Heffner-audi-twin-turbo-6.jpg

Heffner-audi-twin-turbo-5.jpg

Heffner-audi-twin-turbo-4.jpg

Heffner-audi-twin-turbo-3.jpg

Heffner-audi-twin-turbo-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er helt syke de byggene til Heffner og UGR. Syntes personlig at UGR sine bygg ser bedre ut, og de har en del mer effekt enn Heffner sine bygg.

 

Det virker som det er UGR som presser grensene mer enn Heffner på exotics, selv om Heffner var først ute med exotic byggene. Utrolig hvor solide TT byggene på Gallardo er! Mange har kjørt med TT oppsett i flere år uten noen som helst problemer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos firma som driver med spenstige motorbygg, så personlig syns jeg nå at "Nelson Racing Engines" ligger litt i en klasse for segselv...

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heftige saker det der!

 

Enig i det med Nelson. Har mye heftige bygg de kara der må jeg si...

Derimot hadde jeg elsket å sett hva de hadde klart å fått ut av en vagmotor, r5, v6bt, v8bt osv. Ikke bare amerikansk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derimot hadde jeg elsket å sett hva de hadde klart å fått ut av en vagmotor, r5, v6bt, v8bt osv. Ikke bare amerikansk ;)

 

Signerer den!

 

De bygde jo opp en rx-7, men de er jo stygge som juling så det telles ikke syns jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har UGR klart 1938 WHP på 2.8 Bar - ikke lystgass, bare turbo! På denne: UndergroundRacing_Holt_2008_Superle.jpg:tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortimot 2000hk på hjula på 2.8bar.......da begynner det å ta seg opp: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, fy faen så den siste der må flytte på seg. Snakker vi grei dekkdim for å få grep?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.