#1 Skrevet Oktober 12, 2010 Ohh yes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2010 Diggbart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2010 tenk om de hadde brukt V10'ern som utgangspunkt:) Men fy faen for en lyd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2010 Må si herlig lyd.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2010 Heldigvis fins det noen der ute som har en akkurat passe blanding mellom galskap og innovativ tankegang. Helt forbanna sykt bra: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2010 Rå lyd.. Men hvor er popp offen a:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2010 Blir ikke mye dumpventil lyd av 6psi (0,41 bar ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2010 Kommer visst en utgave basert på V10 etterhvert også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 12, 2010 Underground racing driver å utvikler nå antatt effekt 1000HK + 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 12, 2010 Underground racing driver å utvikler nå antatt effekt 1000HK + Og en sinnsyk prislapp Stage 1 Turbo System with Modified Engine700 WHP on pump gas (93 octane) 1000 WHP on race fuel (VP-C16 117 octane) R8 models at $39,000 Stage 2 Turbo System with Modified Engine 850 WHP on pump gas (93 octane) 1200 WHP on race fuel (VP-C16 117 octane) R8 models at $69,000 Stage 3 Turbo System with Modified Engine 1000 WHP on pump gas (93 octane) 1200 WHP on race fuel (VP-C16 117 octane) R8 V10 models at $94,000 Race Version Turbo System with Highly Modified Engine 1000 WHP on pump gas (93 octane) 1500 WHP on race fuel (VP-C16 117 octane) R8 V10 models starting at $109,000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 12, 2010 Noen bilder gjør vel ingenting, ikke slike bilder hvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 12, 2010 Mere lyd her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 12, 2010 Nå kommer det seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 15, 2010 De er helt syke de byggene til Heffner og UGR. Syntes personlig at UGR sine bygg ser bedre ut, og de har en del mer effekt enn Heffner sine bygg. Det virker som det er UGR som presser grensene mer enn Heffner på exotics, selv om Heffner var først ute med exotic byggene. Utrolig hvor solide TT byggene på Gallardo er! Mange har kjørt med TT oppsett i flere år uten noen som helst problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 15, 2010 Apropos firma som driver med spenstige motorbygg, så personlig syns jeg nå at "Nelson Racing Engines" ligger litt i en klasse for segselv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 15, 2010 Heftige saker det der! Enig i det med Nelson. Har mye heftige bygg de kara der må jeg si... Derimot hadde jeg elsket å sett hva de hadde klart å fått ut av en vagmotor, r5, v6bt, v8bt osv. Ikke bare amerikansk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 15, 2010 Derimot hadde jeg elsket å sett hva de hadde klart å fått ut av en vagmotor, r5, v6bt, v8bt osv. Ikke bare amerikansk Signerer den! De bygde jo opp en rx-7, men de er jo stygge som juling så det telles ikke syns jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 21, 2010 Nå har UGR klart 1938 WHP på 2.8 Bar - ikke lystgass, bare turbo! På denne: :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 21, 2010 Bortimot 2000hk på hjula på 2.8bar.......da begynner det å ta seg opp: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 21, 2010 Haha, fy faen så den siste der må flytte på seg. Snakker vi grei dekkdim for å få grep? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...