#1 Skrevet Oktober 12, 2010 Har en Turbonetics turbo liggende som jeg skal kvitte meg med. Men hvordan finner jeg ut hva slags type det er? Finner ingen tall eller bokstaver, bare Turbonetics: klø : A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2010 Mål kompressor og turbinhjul i diameter, ytterst og innerst på hvert hjul. Tell antall blader, mål tykkelse på aksel. Kulelager eller glidelager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2010 Fikk lillebror til å måle litt. Kom frem til følgende (hvis jeg forsto han rett): Eksossiden: 11 blader, ca 7 cm i diameter. Muligens et par mm mindre. "Trakta" var ganske rett ut ifølge han. Innsugssiden: 7 doble blader (slik jeg forsto det, 14 tilsammen). Ca 6 cm diameter og ca 7 cm i diameter ytterst i trakta. På wastegaten står det Deltagate Mark II og P/N 10101 samt et "stort" rødt 7 tall. A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2010 Må skru av eksoshus og kompressorhus for å få tatt mål av hjulene, ikke innløp/utløp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...