Anbefalte innlegg

Lurer litt på å lakkere LM felgene i vinter,de er helsvarte nå.

Men lurer på hva som vil se best ut så kanskje noen har tanker utover hva jeg har?

 

-Helhvite(candyhvit)

-Sort kant med hvitt senter

-Hvit kant med sort senter

 

Noe å sammenligne litt med

 

photo011.jpg

33f40md.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville gått for hvit kant med sort senter:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville gått for hvit kant med sort senter:-)

 

Enig i denne :) Ble bra på Morten Bekkelund sine så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i denne :) Ble bra på Morten Bekkelund sine så.

 

Har du no bilde av det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du no bilde av det? :)

 

 

Har to bilder på telefonen som jeg kan sende deg hvis du gir meg nr ditt:)

er på jobb så får ikke lagt det ut her nå, men kan evt gjøre det i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvitt senter med polert kant... iallefall hvis det skal stå på en hvit bil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er forskellig hvor langt dei har lakkert på de 2 eksemplene du har komt med da. Så de hvite ser mye mindre ut, for de er lakkert kun til kanten på Y-eikene. Så litt rart ut det.

Mine går til lett blåsing og lakkering i vinter, for lakken på replica står i stil med prisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er forskellig hvor langt dei har lakkert på de 2 eksemplene du har komt med da. Så de hvite ser mye mindre ut, for de er lakkert kun til kanten på Y-eikene. Så litt rart ut det.

Mine går til lett blåsing og lakkering i vinter, for lakken på replica står i stil med prisen.

 

Ja bildene er vel kun en ide om hvordan det kan være.Tenkte å teste med 1felg først med svart kant og hvitt senter,får aldri bestemt meg før jeg ser det i virkeligheten.Mange ting kan se bra ut i hue,men ræva når det er gjort.Derfor jeg spør om forslag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har to bilder på telefonen som jeg kan sende deg hvis du gir meg nr ditt:)

er på jobb så får ikke lagt det ut her nå, men kan evt gjøre det i morgen.

 

Hadde du no bilder? :) Her er nummeret mitt isåfall 98221335

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde gått for hvit kant med sort senter, men da skulle du hatt sorte bolter og :)

 

hvitt senter og sort kant vil vel se ut som en liten felg med veldigt stort dekk...:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde gått for hvit kant med sort senter, men da skulle du hatt sorte bolter og :)

 

hvitt senter og sort kant vil vel se ut som en liten felg med veldigt stort dekk...:confused:

 

Skulle til å si det selv. Ville ikke hatt hvitt senter og sort kant nettopp pga inntrykket av liten felg.

 

Jeg hadde gått for enten hel-hvit eller hvit kant og sort senter. Og min mening er at "chrome" er lite pent på lyse farger som hvit og lys-grå f.eks. Chrome hører hjemme på mørke farger.

 

Men alt dette er min mening.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja heller mer mot det egentlig,fant bilde av en felg med hvit kant og sort senter,men det så for jævlig ut.Men jeg tar en felg og leverer til lakkerern og ber han ta hvit kant,så får jeg ta det derfra:)

Helhvit hadde kanskje vært kult,men vet ikke om det kan bli litt mye på LM kopi.Chrome utgår,kun svart/hvitt som gjelder...på en eller annet måte ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du no bilder? :) Her er nummeret mitt isåfall 98221335

 

Om ikke du allerede har sett bildene:

 

Beklager dårlig kvalitet. Men var det eneste jeg fant :)

 

lmreps.jpg

lmreps2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.