Fått pris på dekk. Dyrt?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Da var det på tide å få på vinterdekk, og siden jeg må ha nye sommerdekk neste år, tenkte jeg å kjøpe begge deler nå i håp om å få en god pris.

Har vært litt rundt å sjekka, å billigste "pakk" ble hos Dekk1 på Bryne.

Sommerdekk: Vredestein Ultrac Sessanta i dim. 235/35 19 til 8525,- inkl omlegging.

Vinterdekk: Nokian Hakkapalitta(?) R i dim. 225/40 18 til 10062,- inkl omlegging.

Syns kansje dette var litt dyrt, men du får vel som kjent det du betaler for?

Mvh

Ole

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=67837389.129.30202&Cookie=kelkoo&typ=R-132867&ranzahl=4&Breite=235&Herst=Vredestein&Quer=35&Felge=19&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=129&sowigan=So

6000kr ink. frakt.

Så har du 2500kr til omlegging.

Få levert dekkene her:

Orstadveientdekkonline.com

4353tKlepp Stasjon© Delticom 4.64616

Åpningstider:

* ma - fre 10-17 7 kl.

Pris for avmontering av gamle og montering av nye dekk, ny ventil

, avbalansering og montering av per dekk

kun NOK 100,00

samt fjerning av de gamle dekkene (om ønskelig). NOK 25,00

aluminiumsfelger: NOK 50,00 pristillegg

Maksimal diameter på felger som kan monteres: 20 "

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hakka R dekkene sparer du en del på å bestille fra byttdekk.com. Koster 8200 ca levert på døren, men må da betale for omlegging et eller annet sted dersom du ikke kjenner noen som gjør det for deg. Jeg kjøpte 235 35 19 og sparte 4000 i forhold til hva vianor skulle ha :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.