Originale Highline 4m felger i 18

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det vanlig med highline 4motion felger i 18"? Dette er altså til passat 3bg.

Har kommet over et sett med sånne, samme som satt på min ny.. Bare at mine var 15.

Har ikke sett så mange med sånne i 18, så defor jeg undres.

 

 

Mvh Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvde på bilen til en kompis

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke en original felg fra Volkswagen, det er en rimeligere felg som Møller solgte i 14"-18" frem til midten av 2000-tallet. Mener å huske at den ble kalt Quicksilver..? Er sikkert ikke solgt veldig mange sett i 18", rett og slett pga pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, har kikka litt på nettet, og highline 4-motion har jo disse felgene i mange land, ikke bare i norge. og fler sier det er org felger til sånn bil. Men jeg veit ikke. derfor jeg lurer. Står delenr inni dem også mener jeg å huske

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke umulig at de ble solgt i andre land også, tror de ble produsert av ATP.

Slike felger ble solgt som tilbehør fra Møller, og mange mener derfor at det er originale felger fra VAG.

Men de ble aldri solgt med VAG-delenr i Norge, og har heller aldri vært tilgjengelig på delekatalogen ETKA.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, det kan hende :) Takker for info. Såg at delenr ikke stemte med vag-nr. Synes felgene ikke er så ille, og er veldig like ASA SH1 i utseende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.