#1 Skrevet Oktober 13, 2010 Prøvde å skifte pærer det hjalp ikke. Sjekka sikringer og der fant jeg 2 som var gåne , så da lurer jeg på.. Går det en sikring på hver av frontlysa eller går det en sikring på begge? Prøvde xenonen fra høyre side til venstre og det gnistra når jeg kom i så det er ivertfall noe strømm der framme Men det begynte ikke å lyse.. Xenonen på venstre side gjør ett lite blink når jeg skrur om tenninga men går av rett etterpå. Kan det være dårlig jording? Evt hvor er denne? Mvh André 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2010 Ein ballast som er kaputt? i så tilfelle har eg du kan få kjøpe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2010 Jamen det som er , Når eg tar den ballasten som fungere over på den siden det ikke lyser så lyser den ikke da heller.. Ingen av de hovedlysa eller parklyset lyser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2010 Kan være pæra da. er en sikring til vær siden egen sikring på park som på nærlys. Har både pære og ballast her om du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2010 Da håper jeg : pæren er gått derfor ballasten fra høyre side ikke virket. De 2 sikringene jeg fant som var gåne er for parklys OG langlys. Da stemmer det isåfall ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2010 Langlyset virka , måtte ut å teste.. Så da prøver jeg å skifte de sikringene imorgen ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2010 Da skifta jeg sikring 23 og 21 , og da lyste parklyset , Men ikke xenonen så da er nokk ivertfall pæra gåen.. MEN alle blinklysa på v.side begynte å lyse konstant når jeg har i den sikringen ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 16, 2010 Da har bilen fiksa seg selv...? Sikkert bare snakk om tid.. Da håper jeg skaden bak også blir fiksa av seg selv =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...