Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

Har litt problem med styringa på A6en. Eg må jobbe mykje på rattet for å få stabil styring, og rattet føles altfor lett, slik at rattet flyttar på seg dersom det er spor i veien. Rett og slett masse arbeid med å få bilen til å gå rett og stabilt. Eg har nylig skifta mykje understellsdeler; fjærer, dempere, drivakselmansjetter, osv. (Mai 2010).

 

Har søkt litt og det fins ein del trådar her på forumet ang. folk som har hatt problem med styringa. I mange tilfeller er det knytta til servotannstaget/tannstang, og dette er ein stor reperasjon på min bil slik eg forstår det (Norsk Bildelsenter tar ca 5800.- for kun servotannstag).

 

I andre tilfeller er det antyda at det er nokre justeringar, samt deler som kan byttes før tannstang. Bl.a. i denne http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=168050&highlight=styringsdemper posten der det er henvist til "styringsdemper" og "pre-load skrue".

 

Så mine spørsmål er;

- Har min A6 ein styringsdempar

- Har min A6 ein pre-load skrue

 

Dersom det er sjansen for at eg kan prøve ut bytte av styringsdempar og/eller justere pre-load skruen vil eg gjerne prøve det ut før eg eventuelt må krype til korset og ta full skifte av tannstang.

 

 

Mvh,

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Preload Ja

Styringsdemper Ja som regel.

 

Du bør ta en firehjulskontroll etter alt det som er byttet. For lite toe in resulterer i nervøs å lett styring.

Min 1999 modell er fast i rattet og meget retningsstabil. Gikk ned til 195 bredde for få maksimal kjørekomfort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Geir,

 

tusen takk for svar. Har nettopp hatt 4-hjuls kontroll ifb skifte av understellsdeler, så feil justering kan sjølvsagt vere problemet mitt (eg har målingane på papir), men siden rattet er så "nervøst" og lett mistenker eg at stramming av preload kanskje kan funke, event skifte av styringsdemper. Har over 200 000 på nakken, så kanskje ikkje rart om ting kanskje treng strammin, samt at tannstang er slitt.

 

Nokon som har tips om eit ok verksted i bergen som har peil på dette nivået, med andre ord eit verksted der ein ikkje berre umiddelbart tyr til å skifte tannstang men faktisk er villig til å undersøke dette med styringsdemper og preload?

 

 

Mvh,

Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Geir,

 

tusen takk for svar. Har nettopp hatt 4-hjuls kontroll ifb skifte av understellsdeler, så feil justering kan sjølvsagt vere problemet mitt (eg har målingane på papir), men siden rattet er så "nervøst" og lett mistenker eg at stramming av preload kanskje kan funke, event skifte av styringsdemper. Har over 200 000 på nakken, så kanskje ikkje rart om ting kanskje treng strammin, samt at tannstang er slitt.

 

Nokon som har tips om eit ok verksted i bergen som har peil på dette nivået, med andre ord eit verksted der ein ikkje berre umiddelbart tyr til å skifte tannstang men faktisk er villig til å undersøke dette med styringsdemper og preload?

 

 

Mvh,

Anders

 

Slike verksted vokser ikke på trær, Jeg hadde prøvet litt selv først.

Se om du har styredemper, ta den av og test fastheten, en ny finner du rimeligst på ebay.

 

tror ikke tannstanga er slitt, lekkasje er vanligste feil på disse.

 

Stramm preload skruen til selvopprettingen blir dårligere, still så tilbake litt så den blir bra igjenn

 

Har du senket mye?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senka 30 mm framme og bak, mao tilsvande det som blir gjort på "original" S-Line exteriør eller Sportsunderstell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang Preload skruen, er det lettest å nå denne frå under bilen eller frå motorrommet under batteri?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kommer enkelt til styredemperen ifra passasjer siden. Av med et plastdeksel, så ser du den greit på oversiden av tannstaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang Preload skruen, er det lettest å nå denne frå under bilen eller frå motorrommet under batteri?

 

skal gå fra begge sider om du har tillgang på bukk.

Jeg justerte fra motorrommet.

 

422400.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, på denne skissa, kva er det som er styringsdemperen?

 

attachment.php?attachmentid=151131

 

Og kva type verktøy må eg ha for å justere preload skruen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nr 7 er demperen

 

Tror det var 17mm hexagon på min preload skrue.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.