#1 Skrevet Oktober 13, 2010 Har drivd å lagt opp stereo i min Coupe i dag og da jeg skrudde ned hylla på førersiden (under rattet) så fant jeg en del kontakter som ikke var tilkoblet noe, noen ledningsguruer som har kjennskap til hva disse er til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2010 Det kan være at kontaktene er til for utstyr bilen din ikke er utstyrt med, eller for konfigurasjoner i det elektriske for andre land enn der bilen din opprinnelig ble solgt. Det er helt normalt med flere ubrukte kontakter under dashbordet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2010 Det kan være at kontaktene er til for utstyr bilen din ikke er utstyrt med, eller for konfigurasjoner i det elektriske for andre land enn der bilen din opprinnelig ble solgt. Det er helt normalt med flere ubrukte kontakter under dashbordet. Det var det jeg tenkte, men hadde vært interessant hvis noen var bekjent med hva de var til da jeg kan telle hele sju uplugget kontakter: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2010 Jeg vet, som et eksempel fra en 84-modell Audi 80 quattro jeg eide, at det var enkelte enkelt-kontakter som, ettersom hvilken rekkefølge man koblet de sammen, bestemte hvordan tåkelysene skulle lyse. Enten uanhengig av nær/fjernlys, eller bare sammen med nærlys, eller bare alene uten nærlys. Dette pga forskjellige regler i forskjellige land. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 29, 2010 Jeg vet, som et eksempel fra en 84-modell Audi 80 quattro jeg eide, at det var enkelte enkelt-kontakter som, ettersom hvilken rekkefølge man koblet de sammen, bestemte hvordan tåkelysene skulle lyse. Enten uanhengig av nær/fjernlys, eller bare sammen med nærlys, eller bare alene uten nærlys. Dette pga forskjellige regler i forskjellige land. Veit du hvordan rekkefølgen på det er? Kunne tenkt meg å fått tåkelysa til å lyse uavhengig av hovedlysa.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...