Braketter til RS2-calipere

Anbefalte innlegg

Finnes det noen som leverer brakettene til RS2-bremsecalipere noe rimeligere enn originalt? De skal ha drøyt 900,-/stk for brakettene originalt, er jo ikke *så* ille, men tenkte jeg skulle høre om det finnes noe alternativ.. :)

 

Det er snakk om brakettene som sitter mellom fjærbeinet og caliperen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen som leverer brakettene til RS2-bremsecalipere noe rimeligere enn originalt? De skal ha drøyt 900,-/stk for brakettene originalt, er jo ikke *så* ille, men tenkte jeg skulle høre om det finnes noe alternativ.. :)

 

Det er snakk om brakettene som sitter mellom fjærbeinet og caliperen..

 

 

Har bestilt fra Ubernugen til min. De skulle ha 179$ for paret.Her er adressen:

http://www.ubernugen.com/index.htm Brakettene står ikke på nettsiden, så bare send en mail til de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt fra Ubernugen til min. De skulle ha 179$ for paret.Her er adressen:

http://www.ubernugen.com/index.htm Brakettene står ikke på nettsiden, så bare send en mail til de.

 

Det var ingen upris. Kjøpte mine fra Østerrike til 1100 NOk innkl frakt.

(mange månneder siden, så har ikke noe kontakt med selger)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen som leverer brakettene til RS2-bremsecalipere noe rimeligere enn originalt? De skal ha drøyt 900,-/stk for brakettene originalt, er jo ikke *så* ille, men tenkte jeg skulle høre om det finnes noe alternativ.. :)

 

Det er snakk om brakettene som sitter mellom fjærbeinet og caliperen..

 

Har Kanskje ett par med sånne liggenes hvis jeg kan lolalisere dem... hehe...

Hvis du er intresert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.