#1 Skrevet Oktober 14, 2010 (endret) Jeg har kjøpt en 2001 Passat og skal ettermontere xenon. Hvilket xenon-kit (leverandør) anbefaler dere her på forumet? Har ikke lyst til å kjøpe noe som det er bare trøbbel med. Tenkte å kjøpe 4300k eller 5000k. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2010 Har 5000k eller var det 6000k fra vvme, 55w i nærlys å det funker bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2010 Og jeg kan anbefale....meg som leverandør. Er det lov? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2010 dioder.no har bra kit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2010 Og jeg kan anbefale....meg som leverandør. Er det lov? Ja, du gir vel garanti og følger vel forbrukerkjøpsloven til punkt og prikke vil jeg tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2010 Selvfølgelig gjør jeg det. Alt for og gjøre kunden fornøyd veit du:) Finnes mye bra og velge i, men desverre også mye dritt som selges. Om du har automatiske kjørelys, så er det ikke alle kit som takler det, da det er lavere spenning når bryteren står i auto, eller på kjørelys posisjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2010 Anbefaler Dybvik Trading sine kit:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2010 Hva trenger du Dag? Jeg har endel kit liggende.. Bare å si fra:) Vanlige balaster tåler vanligvis den lave spenninga som kjørelysene har..Digitale er litt mer vare.. Jeg har 5000K i linsene på Golfen, og pappa har det på Skoda'n. Ser orginalt ut og lyser fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...