Prøve å få til et lokallagsmøte igjen snart?

Anbefalte innlegg

Vi burde vel kanskje prøve å dra igang et møte igjen snart?

2. etg over mc donalds grimstad kl 18, eller forslag?

Kanskje vi burde ta et i Kr. sands området denne gangen, så vi får med litt fler..

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer for Krsand jeg,så kan di i arendal og omegn kjøre litt ;) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også klar for treff i Kr.sand:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med tirsdag? Da skal jeg til kristiansand uansett..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er såklart med vettu :) Stemmer for onsdag jeg!

Har du bil nå da Per Andre? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe bra lokale i KRS hvor vi kan komme 10+ stykker med hver sin bil og slenge seg ned og prate sammen? Det er også en fordel hvis man har faste dager for treff, og ikke bare når det passer. Med faste dager, så er det faktisk større sjanse for oppmøte, ikke minst fordi man kan planlegge litt, og vet lang tid i forveien når det skjer. Tidligere var det fast første onsdag i måneden som var treffdagen, fint hvis man kan fortsette å ha en fast treffdag (behøver ikke være første onsdagen i måneden)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onsdag ja, da må jeg til krs to dager på rad da.. Er langtur for meg fra Kilsund det vett:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er såklart med vettu :) Stemmer for onsdag jeg!

Har du bil nå da Per Andre? :P

Ja seff!!:P Men det er ikke så mye å se på: rolleyes kun bruksbil;)

Er det noe bra lokale i KRS hvor vi kan komme 10+ stykker med hver sin bil og slenge seg ned og prate sammen? Det er også en fordel hvis man har faste dager for treff, og ikke bare når det passer. Med faste dager, så er det faktisk større sjanse for oppmøte, ikke minst fordi man kan planlegge litt, og vet lang tid i forveien når det skjer. Tidligere var det fast første onsdag i måneden som var treffdagen, fint hvis man kan fortsette å ha en fast treffdag (behøver ikke være første onsdagen i måneden)

Ja det var det. Og så må de ha oppe litt lenge. Litt kjedelig å bli kasta ut i 8 tia når de skal stenge:)

Hvor har lokallagstreffene hvert før i Kr.sand? vist det har vært noen treff der: rolleyes

Jeg er enig i det. Hadde vært greit å hatt faste dager som vi møttes og kanskje annehver gang i Arendal/Grimstad og Kr.sand vist vi finner en grei plass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har lokallagstreffene hvert før i Kr.sand? vist det har vært noen treff der: rolleyes

Vel, kort fortalt, det har det ikke, pga vi ikke visste om noe egnet lokale tidligere. McD på Sørlandssenteret er vel kanskje best egnet? Tidligere pleide vi å bruke en kafe ved gamle E18 i Høvåg, men pga grinete og sure trailersjåfører så ga vi opp dette stedet.

Jeg er enig i det. Hadde vært greit å hatt faste dager som vi møttes og kanskje annehver gang i Arendal/Grimstad og Kr.sand vist vi finner en grei plass.

Dette gjorde vi tidligere. En gang i Grimstad, andre gangen i Høvåg mellom Lillesand og Kristiansand. Siden den gang har vi fått en fet motorvei som betraktelig korter inn reisetiden mellom Grimstad og Kristiansand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, kort fortalt, det har det ikke, pga vi ikke visste om noe egnet lokale tidligere. McD på Sørlandssenteret er vel kanskje best egnet? Tidligere pleide vi å bruke en kafe ved gamle E18 i Høvåg, men pga grinete og sure trailersjåfører så ga vi opp dette stedet.

Okei. Ja McD på Sørlandssenteret er jo en grei plass, men jeg tror den stenger 8 eller 9.

Dette gjorde vi tidligere. En gang i Grimstad, andre gangen i Høvåg mellom Lillesand og Kristiansand. Siden den gang har vi fått en fet motorvei som betraktelig korter inn reisetiden mellom Grimstad og Kristiansand.

Ja for min del så er det ikke noe stress å ha det i Grimstad hver gang, men det blir jo et stykke for de som kommer enda lengre vest fra. Så det hadde jo vært greit vist vi hadde funnet en egnet plass i Kr.sand!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer:) men blir det grimstad eller kr.sand?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

McD's Sørlandssenteret, onsdag kl 19! Kan vi ikke bare si det sånn? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan desverre ikke på onsdag, må jobbe sent.. Men kommer neste gang hvis det passer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

McD's Sørlandssenteret, onsdag kl 19! Kan vi ikke bare si det sånn? :)

Det kan vi, men de stenger kl 8!: bh : Så det blir jo et kort treff: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der har dere problemet nok en gang ja. Det ser ikke ut til at KRS har et lokale hvor man kan parkere i nærheten, og sitte ned et par timer utover kvelden og skravle.

Uansett kan ikke jeg nå til onsdag. Jeg syns dere bør forsøke å finne datoen litt lengere i forveien enn bare to dager før. Da er det større sjans for at noen kan komme!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, kunne vi ikke heller si neste onsdag? Og er ikke oppe legner enn 8 på mcern?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da finner vi en annen dato og plass, nå til onsdag funker egentlig dårlig for meg også fant jeg ut av :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste onsdag passer veldig mye bedre ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der har dere problemet nok en gang ja. Det ser ikke ut til at KRS har et lokale hvor man kan parkere i nærheten, og sitte ned et par timer utover kvelden og skravle.

Uansett kan ikke jeg nå til onsdag. Jeg syns dere bør forsøke å finne datoen litt lengere i forveien enn bare to dager før. Da er det større sjans for at noen kan komme!

Nei det ser dårlig ut! Kan ikke komme på noen kafèer eller liggnende som har god plass til biler i Kr.sand område: klø :

ja, kunne vi ikke heller si neste onsdag? Og er ikke oppe legner enn 8 på mcern?

Neste Onsdag er good:) Nei, det er ikke det.

Så vist vi ikke finner en grei plass i Kr.sand så for vi bare ta det i Grimstad da?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker best gangavstand til lokkallagsmøtene jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel knapt nok gangavstand forrige møte. Var jo bare 5 skritt på utsiden av døra jo.:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker best gangavstand til lokkallagsmøtene jeg :D

Hehe.. Ja du har jo hatt det greit der de siste gangene!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortkjemming kalles det :P haha!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men blir det noe imorra? Noe sted vi kan være i kr sand eller tar vi det her oppe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.