#26 Skrevet Oktober 26, 2010 men blir det noe imorra? Noe sted vi kan være i kr sand eller tar vi det her oppe? Jeg er hvertfall klar:) Jeg har ikke funnet noen grei plass i Kr.sand så jeg tror vi bare må ta det i Grimstad! Så Grimstad klokken 19.00!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 26, 2010 den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 27, 2010 Mange som kommer i dag eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 27, 2010 Jeg kommer ikke, har for mye å gjøre på jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 27, 2010 jeg tar turen bort om det blir treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 27, 2010 bare å komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 27, 2010 Skal prøve å komme om jeg får bilen ferdig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...