#1 Skrevet Oktober 14, 2010 Tok noen bilder av a4`n til en kammerat i går.. Synes den er litt tøff jeg Hva synes dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2010 Jeg skal være ærlig og si at jeg huffer og syter og bærer meg hver gang jeg ser denne i Hamar. Men, alle har hver sin smak som sagt mange ganger før på denne nettsiden Men bra bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2010 Jeg skal være ærlig å si at denne bilen har jeg snudd meg mye etter, jeg syns den er helt rå! Denne syns jeg beviser at uoriginal singelframe kan gjøres smakfult! Og bildene er gode de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2010 Jeg skal være ærlig og si at jeg huffer og syter og bærer meg hver gang jeg ser denne i Hamar. Men, alle har hver sin smak som sagt mange ganger før på denne nettsiden Men bra bilder Er så enig så enig! Bra man har forskjellig smak sier jeg bare Men du er flink til å ta bilder Kenth Håvard! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 14, 2010 Bilen er helt grei, men ville ikke gjort det likedan selv:) Angående bildene, så få bilen bort fra gresset! Hehe:p Har vel også brukt denne plassen noen ganger før også, Kenth Håvard? Utenom det nevnte, så er bildene bra selv om HDR ikke er min greie:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2010 Enig med att den kunne komt seg vekk ifra gresset.. Skulle hatt gangster bakrunn til denne.. "Bortglemt" plass , evt mørk plass med litt lys Synes bilen var kul jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2010 Jeg skal være ærlig og si at jeg huffer og syter og bærer meg hver gang jeg ser denne i Hamar. Men, alle har hver sin smak som sagt mange ganger før på denne nettsiden Men bra bilder Takk for det Jeg skal være ærlig å si at denne bilen har jeg snudd meg mye etter, jeg syns den er helt rå!Denne syns jeg beviser at uoriginal singelframe kan gjøres smakfult! Og bildene er gode de Takk for det Stig Arne Og jeg er enig at denne ser faktisk veldig bra ut med singelframe.. Er så enig så enig! Bra man har forskjellig smak sier jeg bare Men du er flink til å ta bilder Kenth Håvard! Takk for det Stig Are 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2010 Bilen er helt grei, men ville ikke gjort det likedan selv:) Angående bildene, så få bilen bort fra gresset! Hehe:p Har vel også brukt denne plassen noen ganger før også, Kenth Håvard? Utenom det nevnte, så er bildene bra selv om HDR ikke er min greie:) Hehe, jeg er en liten gress gutt jeg gitt Vet ikke hvorfor men har altid likt gress, hehe. Og ja, har nok vært på dette stedet en gang eller 5 før ja Enig med att den kunne komt seg vekk ifra gresset.. Skulle hatt gangster bakrunn til denne.. "Bortglemt" plass , evt mørk plass med litt lys Synes bilen var kul jeg Hadde vært tøfft å tatt bilder av denne i litt getto aktig sted ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 14, 2010 No comment om bilen, da jeg ser den titt og ofte. MEN Kenth Haavard, ærlig talt, rett fra lever'n. Hva med baken på bilen? Den syns jeg er GRUSOM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 14, 2010 Vet ikke helt hva jeg skal si, bilen var stilig på en spesiell måte, men samtidig ikke så pen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 14, 2010 Side-pipe proskjektet er bokstavelig talt et fylle prosjekt fra en kompis og forrige eier... Men bra bilder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 15, 2010 No comment om bilen, da jeg ser den titt og ofte. MEN Kenth Haavard, ærlig talt, rett fra lever'n. Hva med baken på bilen? Den syns jeg er GRUSOM! Hehe, skal nok være litt enig med deg der Kenneth. Bakfanger`n er vel ikke den peneste Side-pipe proskjektet er bokstavelig talt et fylle prosjekt fra en kompis og forrige eier... Men bra bilder:) Hehe, oki Takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 18, 2010 Så denne på Charlottenberg i sommer, utenfor Godisbutikken:) Så gjennomført ut, men ikke min stil overhode.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...