#1 Skrevet Oktober 14, 2010 har en audi 90 quattro 87 mod(b3) som jeg skulle hatt delenr til "gummimansjetten" som sitter på sjaltegaffel til sperra på diffen. noen som fikser biffen? klarte å hive denne på ett mystisk vis:( Mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2010 har en audi 90 quattro 87 mod(b3) som jeg skulle hatt delenr til "gummimansjetten" som sitter på sjaltegaffel til sperra på diffen.noen som fikser biffen? klarte å hive denne på ett mystisk vis:( Mvh Geir Lag deg brukernavn på vag cat så har du bibelen over alt du har nett. Del nr 5 ? har nr 017525075A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 14, 2010 takk for tips,det skal jeg gjøre. det stemmer nok med del nr 5 ja,takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2010 Jeg har en ukomplett S4 diff til overs, du kan få denne gummidingsen (eller hele diffen) gratis av meg hvis du ikke haster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...