#1 Skrevet Februar 23, 2005 Heisann... Noen her som har erfaring med short shift kit til RS2?? Fant sett på nett i USA,men har glemt nettadressen. Tror de kostet rundt 80$. Har ikke klart å spore opp noen sett i våres trakter. Takker for tips.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2005 http://www.billzcat1.com/, koster $105 til RS2. Jeg bestilte til min derfra i går.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2005 post en melding da Per... når du har testet dette. Slik vil jeg også ha. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2005 kan nåken utdjupe dette nermere ka dette er???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2005 Det er en ny girspake som gir deg kortere slag mellom girene, dvs at du beveger girspaken en kortere strekning for å gire fra f.eks. 1 til 2 gis. I tillegg så vil girspaken bli strammere, siden den har nye foringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 23, 2005 Meget interessant! Vi venter spent på din tilbakemelding Mr. Lindgren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2005 Ja, jeg venter spent selv. Min skal lages i løpet av de to første ukene av mars, så sendes det asap. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2005 mye jobb med ombygging??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2005 Må bytte girspaken, det er vel alt. Kikk litt mere på nettsiden, så står det meste dere lurer på der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2005 Takker så mye for tips.Blir nok en liten bestilling nå ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2005 jan brede du har pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 24, 2005 post en melding da Per... når du har testet dette. Slik vil jeg også ha. Jan Brede Send en melding til meg å når du har fått testet det. Vis den er bra skal jeg ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 24, 2005 Da er det også bestilt.. blir sikert fett når jeg får skrudd sammen bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 24, 2005 Da har jeg også bestilt inn short shift settet Noen som hvet ca leverings tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 24, 2005 har tenkt å bestille jeg og, men hva med gruppekjøp? Det vil jo bli billigere tanken på frakt, kanskje noen prosenter også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 24, 2005 har tenkt å bestille jeg og, men hva med gruppekjøp? Det vil jo bli billigere tanken på frakt, kanskje noen prosenter også. Jeg er med på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 25, 2005 Virket intr. er nok med... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 25, 2005 Han har ei side om gruppekjøp her: http://www.billzcat1.com/groupbuy.html Er også int. Vurderer også å bestille nå før første mars, da er prisen 155$ mot 175$ standardpris.... (til typ85) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 26, 2005 kunne også tenkt meg dette til min S2.. Det blir vel lagt ut en tråd om gruppekjøp hvis dette blir aktuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 26, 2005 passer denne i min coup 20vq typ 89 vist det er jeg med på ett gruppekjøp jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 26, 2005 passer denne i min coup 20vq typ 89vist det er jeg med på ett gruppekjøp jeg og Bill har en som passer til din bil ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 27, 2005 Bare gi beskjed når dere skal bestille, en sånn en må jeg ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 7, 2005 Er med på Short shift kit til RS2 vesst det blir gruppekjøp her!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 14, 2005 Det fungerer iallefall utmerket på RS2.... Litt knot å få det til å funke på 6-gears kassa (måtte file bort litt gods), men ellers veldig enkel montasje. Jeg har hatt det i et års tid nå og ikke hatt noen problemer i ettertid. Bruker den originale gearstanga. Det er kun overføringen som byttes. Lettfattelig bruksanvisning medfølger... Kan anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 14, 2005 noen såmm har fått kitet herfra? venter enda jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...