Anbefalte innlegg

Bill har en som passer til din bil ja.

 

Vet du hvor mye kortere "gir-spak-bevegelsen/-e" faktisk blir på en typ 89..(i %..).??

 

Leste kjapt over det som stod på siden til Bill, men så ikke noe om dette...!!

 

Kanskje jeg overså noe..?? :confused:

 

Hvis det er en formidabel reduksjon er jeg også med på et gruppekjøp.. : ja :

 

Mvh

JC

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm....

Rundt 30 prosent kan jeg tenke meg...

 

Målte aldri før/etter, men kan tenke meg det ligger rundt det.

 

Det var iallefall merkbart... Og komfortabelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med type 44Q da? Noen som vet om det er et kit som kan brukes der selv om biltypen ikke står spesifisert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hbvis det blir noe gruppe kjøpt av dette så rop til meg, eller ta kontakt med meg på pm/mail regner med at jeg og en kopis skal ha dette.

 

Ps er det noe nsom kan ta på seg og ordne gruppe kjøpet???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med type 44Q da? Noen som vet om det er et kit som kan brukes der selv om biltypen ikke står spesifisert?

 

Det er 016-kasse i 100/200 Turbo (med og uten Q) også, da skal settet til 4000 quattro passe siden det er samme girkasse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blei det til at noen fiksa et gruppe kjøp eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør ikke meg, jeg er ikke så gnien at jeg må spare en hundrelapp på et førsteklasses produkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spør ikke meg, jeg er ikke så gnien at jeg må spare en hundrelapp på et førsteklasses produkt.

 

 

faen er da ikke sank om og være gnien, da hadde jeg kjøpt på ebay.

bare tentke det hadde vært enkelt om en tokk seg av og bestille og greier så kunne han fått penger direkte av meg, ser jo ut som det er flere som vil ha også så hvorfor ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, litt feil sagt av meg. Jeg har bare inntrykket av at de fleste som vil ha gruppekjøp vil det for å spare noen få kroner, jeg tenkte ikke på det praktiske med å bestille flere enheter i en forsendelse fra USA.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, litt feil sagt av meg. Jeg har bare inntrykket av at de fleste som vil ha gruppekjøp vil det for å spare noen få kroner, jeg tenkte ikke på det praktiske med å bestille flere enheter i en forsendelse fra USA.

 

 

oki det skjønner du.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av dere andre som har bestilt som har fått det enda?

 

Jeg bestilte det for en stund siden er vel fort 2-3 uker siden nå tror jeg. men ikke dukka opp noe. kannsje lang leverings tid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del så må shifteren produseres først. Richard fikk noen problemer med sin fres, så avtalen med et maskineringsfirma måtte utsettes. Jeg holdes løpende oppdatert via email.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppdaterer du oss andre ettersom du får mail? bestilte 2 dager etter deg jeg å mats ser jeg! : ja :

 

JEG for min del har det ikke travelt! men greit å vite når den kommer ettersom jeg har betalt for den! :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er altså mailen jeg fikk i går.

 

Hello All!

 

A few of you were asking for production updates and I figured I'd address the entire group!

 

The bad news: the shifters aren't done yet. I was working overnight last Saturday on the turning operations and crashed the lathe at about 4 AM. It was a stupid mistake I made changing the program and it put the lathe out of commision until Tuesday. This then put the machine shop behind on their regular production work so I lost my slot. Then the fellow who runs the shop went on vacation yesterday so the turning isn't finished.

 

The top clamp pieces are almost done. Since the mill fire last week I ran them all in the manual mill which took approximately 45 minutes each...and there's 60 of them. The only snap here is that the drill I was using for the hole where the brass sleeve goes would build up chips and then enlarge the hole, so I purchased a reamer to correct this issue, as well as changed the size of the brass sleeve.

 

Pictures of the work done do far (from my cell phone, sorry for the fuzzy quality):

http://www.billzcat1.com/shiftersinprogress1.jpg

http://www.billzcat1.com/shiftersinprogress2.jpg

http://www.billzcat1.com/shiftersinprogress3.jpg

http://www.billzcat1.com/shiftersinprogress4.jpg

http://www.billzcat1.com/shiftersinprogress5.jpg

 

I'm sorry I haven't finished these yet - I know a lot of you are very anxious to get them! Trust me, it is not for a lack of effort! I can't ask you to be happy about the delay, but I am asking for patience and understanding. If this delay is simply unacceptable to you, I can issue a refund (and have already done so for one customer) but I'd really hope you put some faith in me to complete these ASAP. I obviously can't offer too many refunds because I spent a ton of money on the production aspect thus far. No one wants these shifters done more than me!!

 

On the other topics I covered before - the short supply of base springs in the USA. I have checked with Canadian and European sources and there aren't even enough in the whole world to cover this group buy. I ordered and paid for 50 springs and however many come will be here. There are 33 in North America, but 26 have to be "released" whatever that means! In short, those springs will be included on a first-come, first-serve basis, and then I won't supply them with the kits any more. Reusing the original spring will serve just fine. It isn't a wear item. Also, I asked my test fitters, and they said they couldn't feel a difference in the spring stiffness between the original and new spring.

 

Long story short...I'm behind schedule but working my butt off and I hope for a little empathy from my fellow enthusiasts.

 

Thanks again for your support!

 

Richard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.... Ser dere venter i spenning på shift kitene deres. Fant også en annen side i statene som leverer kit til RS2 + div modeller. Ser veldig likt ut som det dere har bestilt,bare det koster 85$ i steden for 105$ . Richard skiver i mailen at noe med fresen har skjært seg. Syns ikke det ser ut som man trenger fres på de bildene som jeg har lagt med. Det er det som følger med kitene, står det på siden hans. Eller blir det lagd ny gir spak + noe annet som trenger fres??

Har RS2 selv, så jeg er bare nyskjerrig. Ikke fått rotet meg til å bestille ennå. Men hvis det skiller 20 dollar på like kit er det jo dumt å betale mer enn man må....(ikke det at 20$ er så mye da...men)

 

http://www.ubernugen.com/80_90/80-90-interior.htm Si hva dere syns,om det kan være det samme..

 

http://www.billzcat1.com/Shifter/shiftkit.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bill lager helt ny girspak ja, derfor trengs det fres. Her er bilde av prototypen til Type 81/85 quattro

 

rodwithclamp.jpg

 

Det er liten tvil i mine øyne om at Bill jobber hardt for å tilfredsstille en liten gruppe entusiaster. Her er oppdateringene jeg har fått tilsendt siden jeg bestilte.

 

24/2-05

 

Hello All!

 

I purchased material (aluminum, brass, and stainless for the upper clamp part) yesterday, picked it up, got triple-charged (and refunded twice). I'll be picking up the remainder of the material tomorrow. Today I started chopping everything to size, to be followed by several more hours of band-saw work tomorrow after I pick up the stainless steel to make the shifter bodies. I also purchased tooling on Monday which is scheduled to arrive tomorrow, hopefully before I go to Seattle to pick up that stainless so I can go directly to the shop and get to work. On the same order I picked up 2 boxes of the allen-head bolts used in the clamp, as well as the base o-ring and top circlip.

 

Just thought I'd keep you all posted on exactly what was going on!

 

Richard

 

10/3-05

 

Howdy All!

 

Sorry its been a few days since the last update! The production has been delayed 1-2 days since one of the CNC machines caught fire on Monday. In order to make up the difference I have been working very long hours on the manual machines and will be working overnight the next few days to maximize productivity.

 

Today I will be finishing the aluminum clamp pieces then working overnight on the stainless steel body. Then in the morning I'm driving to pick up the install parts. Then, another overnight shift to get the stainless body finished in the lathe, and then probably all day Sat/Sunday finishing the last mill operation. Monday is packing boxes day!

 

Regarding installation parts: I ordered up enough of everything for 50 kits (43 sold so far). There is a slight problem, but nothing life-shattering. The large spring in the base of the shifter is not a "maintenance part" according to Audi, so there were only 7 of them in the USA when I placed my order. You'll simply have to re-use your original spring, which is still perfectly good. The crucial install/wear items are all readily available and of course will be included in your kits.

 

Although I'm quite tired, I'm still very happy to be producing this shifter for all of you!

 

Thanks again for your support!

 

Richard Hoffman

http://www.billzcat1.com

 

19/3-05

 

Næh, dette postet jeg litt lengre oppe i tråden. Ingen vits i å poste det på nytt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann...

Ingen tvil om at gutten står på for at settene skal bli ferdige. Til Coupe Quattro blir det lagd ny gir spak og alt en trenger til det,men RS2 bruker man original spak. Ligger bilder som viser det. Var bare derfor jeg lurte siden jeg hadde sett et kit billigere et annet sted.Er jo også pris forskjell på de settene.

 

 

http://www.ubernugen.com er siden jeg snakker om. Har vært i kontakt med guttene der og de har litt av hvert de også.

Bla alu svinghjul til V8, karbon panser til B4 mod,poly motor fester++++

Audi_B4_cf_hood.jpg

v8fw_frontback.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er den kommet :nana: bare å montere når jeg har satt sammen det viktigste :cool:

 

flere såmm har fått herligheten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått en fra Billzcat1?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått en fra Billzcat1?

jepp... fantastisk forklaring! han har skrevet alt man trenger for monteringen å godt forklarende bilder.. noe av det du trenger er øl og en kamerat å drikke den med ;)

 

mycket nøjd :tilber:: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres veldig bra ut, jeg gleder meg til min dukker opp. Så vidt jeg vet så er den ikke ferdig produsert enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvde og sende en mail til han jeg men ikke fått noe svar mmm snufs

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er den kommet :nana: bare å montere når jeg har satt sammen det viktigste :cool:

 

flere såmm har fått herligheten?

 

Hvor mye kom hærligheten på ink porto

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye kom hærligheten på ink porto

tror det vart 6-700 bare :) slapp å betale toll å slikt tull : eek :: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker helt feil er det kun moms på bildeler.Ikke toll.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.