VW Touareg Bluetooth handsfree

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen her som kjenner til om man kan bygge på et orginalt installert handsfree system??

Har montert et system for nokia 6310, har tatt av holderen og lurer derfor på om det finnes et bluetooth adapter som man kan sette inn i stedefor holderen.... vil bruke telefonsystemet som allerede er innstallert....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom det er originalmontert handsfreesett så mener jeg det finnes men det er forskjellige varianter av systemet avhengig av årsmodell så det greieste er å vite reg/chassisnr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka dette på Touraeg på jobb for en stund siden. Du får BT adapter til å sette på den orginale holderen, men der måtte vi i tillegg skifte ut styreenheten til handsfree'en siden den ikke hadde støtte for det.

Dette var en 05/06 mod.

Rudi har vell stål-kontroll på dette;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan bygges ut med bt fukskjon mener jeg ja.. mener det finnes 2 typer så du må sjekke hvem av dem som er kompatibel med din tlf. tror det koster 1000-1500? kanskje billigere nå da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du fortelle meir om kva styreenhet du bytte? Kjøpte BT adapter og monterte, men uten at det hjelpte så fælt. Kjøpte og ein gamal 6310 som heller ikkje fungerte med handsfree. Har Touareg 05.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du fortelle meir om kva styreenhet du bytte? Kjøpte BT adapter og monterte, men uten at det hjelpte så fælt. Kjøpte og ein gamal 6310 som heller ikkje fungerte med handsfree. Har Touareg 05.

Hehe, det var jo faktisk på bilen din jeg dreiv på med dette da:)

Men når jeg tenkter meg om så skifta vi vell ikke styreenheten? men bare fann hvilken du skulle ha og at den du hadde ikke fungerte med adapteren du hadde på.

Eller var det i tllegg sånn at det var noe mer som ikke spillte på lag i bilen din?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar karer... Bilen er en 05... kan noen hjelpe ring gjerne på 95177368...

Men er ikke noe klokere.. Plug & play er tingen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner denne litt om det er ok.

Har ein 05 touareg som ikkje er montert orginalt handsfree.

Finnes det noko å ettermontere som er orginale?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har no endeleg fått handsfree til å virke i min touareg 05. Problemet med denne bilen og handsfree, er at det berre er Nokia 6310i som virkar. Sa så då eg var på verkstadbesøk i Tyskland og prøvde å få bluetoothen til å virke. Så no har eg søkt på nett og fann på å kjøpe ein gamal 6310i og etter 3 forsøk fekk eg og tak i rette adapteret. Fins mange adapter som passar i bilen, men berre eit som virkar. 7L0 035 029 A.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøpte meg ei ny styringsenhet som heiter 7L6035729K og sette inn i staden for 7L6035729 som sto der frå før.

Er det nokon der ute som veit om denne har fleire funksjonar eller anna moro som går an å benytte seg av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.