#1 Skrevet Oktober 14, 2010 Som topic sier, hvor kan jeg kjøpe et 32mm rør. Bøyen skal være 90 grader, kan og være ett rett rør:) Har prøvd alt av jallabutikker. Noen som jobber på sveise verksted å kan kappe en bit til meg ? Ta kontakt på 480 49 663. Trenger den imorgen etter 16:00 -Magnus:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2010 kan det være kobber? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2010 Kobber hørtes pimp ut Magnus! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2010 hva skal det brukes til forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2010 Kobber hørtes pimp ut Magnus! Passer meg fint da hva skal det brukes til forresten? Skjøt mellom to kjøleslanger. Men fikk tak i en gammel radiator idag, som det satt en 90 bøy på. Så da har jeg klart og fikset det, gratis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...