#1 Skrevet Oktober 15, 2010 fått ett merkelig problem med blåtann delen av telefontilkoblingen i bilen (har fjernet selve den fysiske telefontilkoblings muligheten og bare teipet kretskortet og gjemt det inni dashbordet om det har noe og si) det som skjedde var at jeg var ute og kjørte for en stund siden, så var jeg bare ute av bilen i en halvtime eller noe, brukte tlf via blåtann før jeg stoppa bilen, og da jeg startet bilen igjen så fant plutselig ikke telefonen noen blåtann enhet lengre, sjekka med 3 forskjellige telefoner, ingen finner den har også sjekket etter feilmeldinger med vag-com, pluss sjekket om kodingen var riktig, det var den, er enheten rett og slett defekt eller kan det være andre ting? får ikke sjekket den fysiske holderen pga har ingen mobil som passer litt rar info jeg fikk fra vag-com'en vist det har noe og si, når jeg gikk på telefon (adresse 77), og videre på adaption, så kom jeg ikke inn på "bluetooth visibility time" å gjøre (kanal 137), "Voice Control Volume" (kanal 138) eller "Call Volume" (kanal 139), vet ikke om det har noe og si? delenr på blåtann enheten: 8P0 862 335 D, (FSE_255x BT, H18 0050) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2010 ingen som har vært borti dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2010 Prøv å ta strømmen på den. Har sikkert hengt seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...