#1 Skrevet Oktober 15, 2010 Går 8,5 x 18 , ET 35 på Audi A3,8L ?? Uten at dekk/felg stikker utenfor skjerm. Noen som prøvd ? Svein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2010 Jeg hadde 8,5 x 18, ET30 på min. Det gikk fint. Så og si akkurat i linje med skjermkanten. Vet ikke om Et35 vil ha god nok klaring til dempere osv. I verste fall er det jo bare å bruke spacer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 15, 2010 På dama sin 8l satte vi på 8(?)x18 med et38 tror jeg det var. Ble et stykke inn i skjermbuene. ca 15-20mm inn tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 15, 2010 Takker for respons. Da er saken klar. Har funnet et nytt felgmerke. (Suverene synes jeg !) Men lurer på farge ; - felgene leveres i sølv, mattsølv , svart , glanssvart , osv., med polert rustfri stålkant. Min bil er sølvfarga. Lurer på fargevalget. Svein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...