#1 Skrevet Oktober 15, 2010 Hei Er det noen som har fått ettermontert Webasto, eller annen drivstoffdrevet, motor/kupe-varmer på*B5 S4? Jeg har ikke klart å finne dette som orginalt ekstrautstyr, er det noen som vet om det ble levert? (det er jo småtrangt i motorrommet på*disse bilene, så jeg ser for meg at det kanskje ikke er helt rett fram ...) På forhånd takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 16, 2010 Er vel eber på denne bilen, kjør innom et Bosch verksted å få de til å sjekke det ut. monterte på min bil der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2010 Takk for tips. Var det en S4 du fikk montert på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 16, 2010 Nei var en Sharan 2003. Passe trangt å jævli der å he he. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2010 Bumper denne. Lurer på de samme anngående S4 B5.. fant eit kit på ebay til bensinbiler, men veit ikkje nødvendigvis om det passer på S4`en.. err trangt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...