Hva passer om fra en Audi 80 til Audi Coupe?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet om en Audi 80 jeg kunne få kjøpe billig av en. Det er en 1990 mod, 1,8 fwd.

Hva passer fra den og til en Audi Coupe 1989 mod, 2,3, fwd?

Passer travers, bærebruer, styrestag, bremser, dempere osv om på coupe? :)

Fint om noen vet noe om dette! ;)

Mvh Rune H

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

80 Sedan det er snakk om her ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg vet om en Audi 80 jeg kunne få kjøpe billig av en. Det er en 1990 mod, 1,8 fwd.

Hva passer fra den og til en Audi Coupe 1989 mod, 2,3, fwd?

Passer travers, bærebruer, styrestag, bremser, dempere osv om på coupe? :)

Fint om noen vet noe om dette! ;)

Mvh Rune H

Traversen er forskjellig, bærearmene er forskjellige hvis 80en er uten servo (like hvis 80 er med servo), tannstanga er forskjellig hvis 80 er uten servo (lik med servo), bremsene er mindre foran og med tromler bak, og dermed forskjellige, fjærene er forskjellige, støtdemperne foran er like, men bak er jeg usikker på. Panseret og grillen er likt, ellers er de øvrige karroseridelene forskjellige. Av interiøret er det dash-komponenter og muligens teppet som er likt. Ellers er det bare små detaljer som går overens mellom 80 og Coupe av denne årgangen. DU hadde vært bedre rustet om delebilen hadde vært en 90, og ikke en 80.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.