Rimelig bilutleie i Tønsberg/Nøtterøy området?

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Neste uke skal jeg på kurs på Nøtterøy utenfor Tønsberg. Jeg skal bo på Active Cabin hele uken.

Jeg tenkte jeg skulle besøke min far sin tante i Skien, og i den forbindelse lurte jeg på om noen vet om noen som leier ut biler? Kan få en Hertz lupo for 600,- men om noen vet om andre alternativ som er det bare til å skrike ut evt PM.

 

 

Mvh

 

Ole-Jørgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle de 'vanlige' leier ut, og for noen år siden hadde vi en type 'rent a wreck' også, men den er tydeligvis borte..

Et firma som heter billig varebilutleie eller noe har også billige varebiler, alle typer løene hiace og transit.. :P

Skal du bare en dagstur, hadde jeg kanskje vurdert tog og buss/taxi avhengig av hvor i Skien hun bor..

Tipper du skal på ITC som ligger vegg i vegg med Active, og derfra er det gangavstand til togstasjonen. Alt er forresten i gangavstand i Tønsberg.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle de 'vanlige' leier ut, og for noen år siden hadde vi en type 'rent a wreck' også, men den er tydeligvis borte..

Et firma som heter billig varebilutleie eller noe har også billige varebiler, alle typer løene hiace og transit.. :P

Skal du bare en dagstur, hadde jeg kanskje vurdert tog og buss/taxi avhengig av hvor i Skien hun bor..

Tipper du skal på ITC som ligger vegg i vegg med Active, og derfra er det gangavstand til togstasjonen. Alt er forresten i gangavstand i Tønsberg.. :P

 

Takk for info:)

Jeg skal faktisk til Maris i danholmen 25.

Jeg skal til Brekketun 11 i Skien, jeg ser nå på kartet at det ligger en togstasjon ikke så langt unna. Kanskje tog blir løsningen:)

Hva heter togstasjonen som er i gangavstand i forhold til hotellet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maris? Da får du hilse Terje fra Bjørn på Keytouch (noen år siden gitt..) og Erik (Gjelstad) fra Bjørn Eirik på Roxar hvis det passer seg sånn! :P Hvis de er der, da..

 

Tønsberg jernbanestasjon, vel. ;)

Tipper det er ca. 15 minutter å gå fra Active. (over gangbroen ved blokkene til brygga.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maris? Da får du hilse Terje fra Bjørn på Keytouch (noen år siden gitt..) og Erik (Gjelstad) fra Bjørn Eirik på Roxar hvis det passer seg sånn! :P Hvis de er der, da..

 

Tønsberg jernbanestasjon, vel. ;)

Tipper det er ca. 15 minutter å gå fra Active. (over gangbroen ved blokkene til brygga.)

 

Alright:) Will do:)

 

Hehe, var så enkelt altså:):P

 

Blir nok tog, ca 360,- tur/retur. Ok pris det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.