Kan tannstang ryke ved senking?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Var nokon som påstod at tannsnekka/tannstanga kunne ryke ved senking av bilen dersom du ikkje gjorde alt riktig... var snakk om å løsne ein foring eller noko sånt.... Stemmer dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sludder og pølseved, aldri hørt om!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHA Den var ny!! Husk å bytte blinklys olje også, ellers kan johnsonforinga slippe ved senk:D Var personen mekaniker?

De indre skruene til bærearmer osv bør løsnes ved mye senk, så foringene ikke står i spenn hele tiden. Samme gjelder bolterne som holder foringene i bakstilling. Dette må gjøres enten med oppjekket hjullagerhus eller mens bilen står på hjula.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du Stian er jo guruen her :) Bra me har slike som deg... - då blir ikkje eg lurt til å tru på kva som helst :)

Personen var IKKJE mekaniker, men hevda han hadde hørt det ifrå ein mekaniker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du Stian er jo guruen her :) Bra me har slike som deg... - då blir ikkje eg lurt til å tru på kva som helst :)

Personen var IKKJE mekaniker, men hevda han hadde hørt det ifrå ein mekaniker..

Hehe det var da voldsomt: flau :

Takker for den:)

Dette er nok bare et resultat av missforsåelser tipper jeg dette med tannstang, kan ikke tenke meg at en mekaniker har kunnet klart å lire ut av seg noe slikt hehe:)

Men du kan ta det helt med ro, tannstanga ødelegges ikke ved senking;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isåfall skulle jeg ha herpet mange tannstenger opp gjennom årene: rolleyes

Du kan med trygghet endre tråden til "Løst" nå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.